خدمت به خلق و رضایت خداوند از اهداف بسیج است
کد خبر: 4102245
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
امام جمعه گرگان:

خدمت به خلق و رضایت خداوند از اهداف بسیج است

امام جمعه گرگان با بیان اینکه هدف بسیج خدمت به خلق و رضایت خداوند است، تصریح کرد: تعبیر امام راحل مبنی بر این که بسیج لشکر مخلص خداست، بهترین عنوان برای این مجموعه است و این تعبیر بسیار باعظمت است.

یت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از دفتر نمایندگی ولی فقيه در گلستان آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان گفت: تفکر بسیجی به دنبال پست و مقام و جایگاه نیست و هدفی جز خدمت به خلق و جلب رضایت خداوند ندارد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی با اشاره به فرارسیدن پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی با نگاه آسمانی و الهی تشکیل لشگر ۲۰ میلیونی را لازم و وجودش را برای ایران یک ضرورت دانستند.

امام جمعه گرگان افزود: تعبیر امام راحل مبنی بر این که بسیج لشکر مخلص خداست، بهترین عنوان برای این مجموعه است و این تعبیر بسیار باعظمت است.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: تفکر بسیجی در اقشار و اصناف اعم از کارگر و کشاورز، کارمند و بازاری وجود دارد و هر کدام از این بخش‌ها در شرایطی که دشمن اسلحه‌اش را به سمت ملت و نظام گرفته و در حال تیراندازی‌ست، وارد میدان می‌شوند و از کیان کشور دفاع می‌کنند.

آیت‌الله نورمفیدی با یادآوری پنجم آذر سالروز قیام‌ مردم گرگان علیه رژیم شاهنشاهی گفت: در این روز مردم گرگان تظاهرات آرامی داشتند اما رژیم شاهنشاهی مردم را به گلوله بست و عده‌ای در آن روز شهید شدند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:رژیم شاهنشاهی حتی به بیمارستان که براساس قوانین بین‌المللی باید یک جای امن باشد، حمله و تیراندازی کردند و فرزند یکی از روحانیون این‌ شهر را به شهادت رساندند.

آیت‌الله نورمفیدی به روز به دهم آذر ماه سالروز شهادت سیدحسن مدرس که یک مجتهد مسلم و مورد افتخار روحانیت بود اشاره کرد و گفت: عده‌ای که علیه روحانیت حرف می‌زنند بدانند کشور ما چنین شخصیت‌هایی داشت که هم آبروی ملت و روحانیت بودند و هم در مواقع حساس کشور را حفظ می‌کردند.

امام جمعه گرگان همچنین در ادامه فرا رسیدن پنجم جمادی‌الاول سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت و افزود: آن بانوی بزرگوار بعد از به شهادت رسیدن پرچمدار کربلا، با سخنرانی‌های خود در مجالس یزید در کوفه و شام، نگذاشت، این پرچم بر زمین بماند.

آیت‌الله نورمفیدی از پرستاران نیز که با کمال اخلاص، اخلاق، قدرت و تلاش خود به بیماران نیازمند کمک و دستگیری می‌کنند و به آنان روحیه می‌دهند، قدر دانی کرد.

 

انتهای پیام
captcha