اتحاد و همدلی مردم زمینه‌ شکست فتنه‌ دشمن را فراهم کرد
کد خبر: 4102451
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

اتحاد و همدلی مردم زمینه‌ شکست فتنه‌ دشمن را فراهم کرد

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دشمن در فتنه اخیر شکست خورده است، گفت: اتحاد و همدلی مردم باعث شکست فتنه‌های دشمن شد اگر همراهی مردم نبود شاید در روزهای اخیر در گلستان دچار مشکل می‌شدیم.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در همایش اقتدار و شکوه بسیجیان که امروز، 5 آذرماه با حضور پرشور بسیجیان و مسئولان استانی در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد، گفت: یکی از ابتکاراتی که امام(ره) به خرج داد، تشکیل بسیج مستضعفین بود، انقلاب اسلامی توسط مردم به پیروزی رسید و باید توسط مردم هم محافظت می‌شد، به همین خاطر بسیج برای حفاظت از انقلاب تشکیل شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: امروز مصادف با ۵ آذرماه و سالروز قیام مردم گرگان است که بیش از ۱۴ نفر در این روز به شهادت رسیدند و بیش از ۱۵۰ نفر در راه دفاع از انقلاب اسلامی جانباز و مجروح شدند.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه دشمن در فتنه اخیر شکست خورده است، تصریح کرد: اتحاد و انسجام مردم باعث شکست فتنه‌های اخیر دشمن شد اگر همراهی مردم نبود شاید در روزهای اخیر در گلستان دچار مشکل می‌شدیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان به جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و افزود: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی از تمام ظرفیت‌ها اعم از کومله و تکفیری‌ها و منافقان استفاده کردند که نشان از عمق فتنه‌انگیزی دشمنان دارد.

ملک‌شاهکوهی با بیان اینکه استان گلستان جزو امن‌ترین مناطق در حوادث اخیر بوده است، افزود: تفکر بسیجی راهکاری اثربخش برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بوده و به فضل الهی، مردم با اقتدار و اتحاد و انسجام ملی از گزند کینه‌توزان مصون خواهند ماند.

وی در پایان گفت: در استان گلستان انسجام و وحدت باعث شد که دشمن نتواند دستاوردی داشته باشد و همراهی علمای اهل‌سنت و تشیع باعث شد که از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام
captcha