بسیج حاصل تجمیع نیروی ایمانی از متن جامعه انقلابی است
کد خبر: 4102479
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
امام جمعه کیش:

بسیج حاصل تجمیع نیروی ایمانی از متن جامعه انقلابی است

امام جمعه کیش بسیج را حاصل تجمیع نیروی ایمانی از متن جامعه انقلابی دانست و گفت: امروز لازم است این نیرو خود را در عرصه تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای ایجاد ترس در بین دشمن مجهز کند.

حجت الاسلام بی نیاز امام جمعه کیش

به گزارش ایکنا از هرمزگان،، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز، امام جمعه کیش، امروز، 5 آذر، در همایش اقتدار بسیج این جزیره، با بیان اینکه اکنون پیچیده‌ترین جنگ ترکیبی جهان علیه جمهوری اسلامی در حال انجام بوده که بسیج اصلی‌ترین نهاد راهگشا و پیروزی ایران در این نبرد است، اظهار کرد: این نیرو بهترین نهاد و نعمت الهی است که با تجمیع نیروی ایمانی از متن جامعه انقلابی برخاسته است.

وی با بیان اینکه بسیج برای دفاع از اعتقادات، ارزش‌ها و مردم در مقابل دشمنان تشکیل شده است، عنوان کرد: لازم است این نیرو برای تحقق اهداف متعالی خود، هر چه می‌تواند خود را در عرصه تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای ایجاد ترس در بین دشمن مجهز کند تا معاندان جرئت هجمه به جامعه اسلامی را نداشته باشند.

امام جمعه کیش بیان کرد: تلاش و مبارزه در راه خدا، اخلاص و پایداری، کسب نهایت توانمندی برای دفاع از مردم و رهبری جامعه اسلامی بخشی از ویژگی‌های تاریخی بسیج بوده که از بدو اسلام تا کنون از سوی این جامعه پیگیری شده است. بسیج برای رسیدن به این الگوها ممکن است در تنگناهای سیاسی و اقتصادی قرار بگیرد و سختی‌ها را برای رضای خداوند تحمل کند اما با اقتدار مقابل هجمه‌ها و فتنه‌ها ایستادگی خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha