بیش از ۳۰۰ نفر از ایتام کرمانی فاقد حامی هستند
کد خبر: 4102539
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

بیش از ۳۰۰ نفر از ایتام کرمانی فاقد حامی هستند

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه ۳۷۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد فاقد حامی هستند از مردم خیر و نیکوکاران خواست با کمک‌های مادی و معنوی خود زمینه رشد این ایتام و فرزندان محسنین را فراهم کنند.

ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه ۴ هزار و ۷۵۰ نفر از بسیجیان نیکوکار استان کرمان حمایت ۴ هزار و ۴۳۳ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد را بر عهده دارند، گفت: این بسیجیان نیکوکار ماهیانه با کمک‌های نقدی و غیر نقدی از ایتام و فرزندان محسنین تحت تکفل خود حمایت می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۲۲ هزار و ۴۴۸ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که توسط ۶۴ هزار و ۸۰۸ حامی خیر حمایت می‌شوند.

عسکری‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه ۳۷۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد فاقد حامی هستند از مردم خیر و نیکوکاران خواست با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مشارکت در طرح هر کارمند یک حامی، حمایت از این ایتام و فرزندان محسنین را عهده‌دار شود و با کمک‌های مادی و معنوی خود زمینه رشد این ایتام و فرزندان محسنین را فراهم کنند.

وی طرح اکرام ایتام را یکی از طرح‌های موفق این نهاد دانست و افزود: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام و نیازمندان، ایجاد زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران در امور خیر، حفظ عزت‌نفس و کرامت انسانی ایتام و خانواده‌های آن‌ها ازجمله اهداف اجرای طرح اکرام ایتام است.

انتهای پیام
captcha