رونمایی از «یادمان 110شهید فرهنگی و دانش‌آموز» در گلستان
کد خبر: 4102793
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

رونمایی از «یادمان 110شهید فرهنگی و دانش‌آموز» در گلستان

«یادمان 110شهید فرهنگی و دانش‌آموز» با حضور مدیرکل امور شاهد وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی امروز، 6 آذر در محوطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان رونمایی شد.

نظری مدیر کل اموزش و پرورش گلستان در ائین رونمایی از یادمان شهدای دانش اموزبه گزارش ایکنا از گلستان، «یادمان 110شهید فرهنگی و دانش‌آموز» با حضور مدیرکل امور شاهد وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی امروز، 6 آذر در محوطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان رونمایی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در این مراسم با بیان اینکه تکریم و بزرگداشت شهدا باید سرلوحه زندگی همه باشد، گفت: باید طوری زندگی کنیم که در آن دنیا مدیون خون شهدا و خانواده شهدا نباشیم و لازمه آن سرلوحه قرار دادن زندگی شهدا در تمام امور زندگانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: دشمن نیز در تمامی این سال‌ها از تمامی ترفندها برای ضربه‌زدن به انقلاب و مردم استفاده کرده است و یقینا بعد از این نیز دست نخواهد کشید. بنابراین جوان‌های ما باید با بصیرت‌دینی و انقلابی راه شهدا و حفظ ارزشهای انقلاب را که سرمایه‌های بسیاری برای بدست آوردن آنها داده‌ایم را ادامه دهند.

وی با بیان‌اینکه یکی از نشانه‌گذاری‌های دشمن گرفتن هویت جوانان است، افزود: بنابراین جوانان باید به وظایف ملی، مذهبی و دینی خود عمل کنند و با روشن‌بینی به مقابله با دشمن بپردازند.

نظری با بیان‌اینکه با توجه به جانفشانی شهدا در راه عزت اسلامی رسالت مسئولین و مدیران برای رساندن ایران اسلامی به پیشرفت بیشتر است، تصریح کرد: پاسداشت شهدا به خصوص شهدای حرم، شهدای هسته‌ای و مدافعان حرم وظیفه و افتخار می‌باشد و باید مکتب شهدا را مورد عنایت و عزت قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha