امام خمینی(ره) با تفکر بسیجی دفاع مقدس را مدیریت کرد
کد خبر: 4103125
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

امام خمینی(ره) با تفکر بسیجی دفاع مقدس را مدیریت کرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه امام خمینی(ره) با تفکر بسیجی، دفاع مقدس را مدیریت کرد، گفت: امروز نیز در جنگ ترکیبی چاره‌ای جزء تمسک به قرآن، شناخت دشمن، بهره‌گیری از فرهنگ عاشورا و حرکت در مسیر تفکر بسیجی نداریم.

به گزارش ایکنا از مازندران، ویژه‌برنامه بزرگداشت هفته بسیج، 7 آذر با حضور مسئولان استانی و شهری در نمازخانه استانداری مازندران برگزار شد.

سردار عبدالله ملکی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران در این مراسم، گفت: ارزش‌های الهی، فرهنگ عاشورا، ولایت فقیه، حضور مردم با بصیرت و... ریشه‌های اصلی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی موجب شکست دشمنان انقلاب اسلامی شده است، افزود: اتصال به این ریشه‌ها و حرکت در مسیر ولایت فقیه تمامی توطئه‌های دشمنان انقلاب را با شکست مواجه خواهد کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با ارائه این مطلب که هفتم آذرماه، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که یادآور حماسه ماندگار و شگفت‌انگیز دریادلان این نیرو در تسخیر سکو‌های نفتی «البکر» و «الامیه» در آغازین ماه‌های جنگ جهانی تحمیلی هشت‌ ساله در سال ۱۳۵۹ است، خاطرنشان کرد: حماسه‌آفرینی نیروی دریایی در سال ۵۹ به‌عنوان یک جنگ با مقیاس کوچک‌تر از جنگ تحمیلی است و هفتم آذر فرصتی ارزنده برای تبیین نقش‌آفرینی‌های حماسی دریادلان و مدافعان آب‌های سرزمینی در پهنه آب‌های بین‌المللی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد ملت ایران را جذب خود کند، ادامه داد: مردم ایران سه دسته‌اند: عده‌ای به انقلاب ایمان دارند، عده‌ای هم به انقلاب عناد دارند و بخشی از ملت بی‌تفاوت هستند و می‌خواهند زندگی کنند.

سردار ملکی اظهار کرد: دشمن به هر سه گروه ملت توجه دارد و درصدد یارکشی از هر سه طیف مردم است؛ در تمامی عرصه‌ها ایمان، قدرت ولی فقیه، انسجام و وحدت ملت موجبات شکست دشمن را فراهم کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار شهید زین‌العابدین «چنگیز» کیان‌مهر از شهدای جامعه کارگری شهرستان بهشهر که در دوران دفاع مقدس از این شهید به‌عنوان چنگیز کردستان یاد می‌شد،‌ گفت: در دوران دفاع مقدس کومله و دموکرات از نام این شهید والامقام می‌ترسیدند.

وی با اشاره به پیشینه کومله و جنایاتی که این گروه در کشور انجام داده‌اند، افزود: امروز متأسفانه برخی از جوانان بدون آگاهی از جنایات کومله‌ها ناخواسته در پی مرگ مهسا امینی با آشوبگران کومله همراهی کردند که زیبنده نیست.

سردار ملکی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با تفکر بسیجی، دفاع مقدس را مدیریت کرد، اظهار کرد: امروز نیز در جنگ ترکیبی چاره‌ای جزء تمسک به قرآن کریم، شناخت دشمن، بهره‌گیری از فرهنگ عاشورا و حرکت در مسیر تفکر بسیجی نداریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران از تفکر بسیجی به‌عنوان یادگار ارزشمند شهدای دفاع مقدس یاد کرد و گفت: دنیا‌پرستی و جاه‌طلبی شکست را همراه دارد رزمندگان دفاع مقدس به دلیل اینکه از دنیا فارغ بودند و یاد خدا در دل‌هایشان بود، پیروز شدند.

انتهای پیام
captcha