فراخوان ثبت‌نام مؤسسه قرآنی جامعةالزهرا(س) در شمال تهران
کد خبر: 4103661
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

فراخوان ثبت‌نام مؤسسه قرآنی جامعةالزهرا(س) در شمال تهران

مؤسسه قرآنی جامعةالزهرا(س) دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن را در ترم زمستان برگزار می‌کند.

فراخوان ثبت‌نام ترم زمستانهفریبا میرزایی‌حیدری، مدیر مؤسسه قرآنی جامعةالزهرا(س) شمیرانات در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: ثبت‌نام ترم زمستانه مؤسسه در دوره‌های آموزشی روخوانی و روان‌خوانی، تجوید(براساس کتاب حلیةالقرآن1 و 2، مفاهیم و تفسیر قرآن و نهج البلاغه، حفظ ترتیبی و صوت و لحن و احکام ویژه بانوان بزرگسال و دختران جوان و نوجوان آغاز شد. همچنین دوره حفظ و تثبیت محفوظات نیز در بستر فضای مجازی (ویژه حافظانی که امکان شرکت در دوره‌های حضوری را ندارند)، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت مهد قرآن مکتب‌الزهرا(س) تحت نظارت دفتر مرکزی مهدقرآن و پیش‌دبستانی مؤسسه، اظهار کرد: دوره‌های آموزش قرآن با شعر و بازی، حفظ قصار سور، کارگاه‌های پرورش خلاقیت، سفالگری و آشنایی با مفاهیم ریاضی، علوم و آموزش الفبای فارسی ویژه خردسالان 3 تا 5 سال برپا می‌شود.

میرزایی‌حیدری با اشاره به اینکه مؤسسه دارای مجوز فعالیت از سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و عضو اتحادیه قرآنی استان است، بیان کرد: در حال حاضر تعدادی از حافظان راهیافته به مرحله کشوری آزمون ترنم وحی در استان گلستان، مشغول ارزیابی و محک خود هستند. همچنین دوره آمادگی آزمون حفظ کل نیز از سوی مؤسسه ویژه مقاطع مختلف قران‌آموزان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مؤسسه دوره‌های مختلف تربیت معلم قرآن با اعطای گواهینامه برگزار می‌شود، تأکید کرد: مربیان فارغ‌التحصیل از دوره‌های تربیت معلم در صورت تمایل به همکاری و امر تدریس به مناطق و سایر مراکز قرآنی مرتبط و مورد متقاضی اعزام خواهند شد.

یادآور می‌شود، متقاضیان برای ثبت‌نام و حضور در دوره‌های مؤسسه می‌توانند همه روزه در دو نوبت صبح و بعدازظهر تا ساعت 16 با شماره‌های 09351594776 و 22958293 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha