مقابله با فساد، گران‌فروشی و احتکار مهم‌ترین مطالبه مردم است
کد خبر: 4103984
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
امام جمعه سنندج:

مقابله با فساد، گران‌فروشی و احتکار مهم‌ترین مطالبه مردم است

امام جمعه سنندج مقابله با فساد، گران‌فروشی و احتکار را مهم‌ترین مطالبه مردم دانست و گفت: دولت و مسئولان باید با فساد، گران‌فروشی و احتکار در کشور مقابله جدی داشته باشند.

فایق رستمی امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 11 آذرماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه مسجد جامع سنندج ضمن تبریک هفته پرستار و تقدیر از تلاش کادر درمان در زمان شیوع کرونا، گفت: پرستاری به معنای عشق، محبت و ایثار است و باید همواره قدردان زحمات و از خودگذشتگی‌های این قشر تلاشگر بود.

وی با تأکید بر اینکه دولت و مسئولان باید با فساد، گران‌فروشی و احتکار در کشور به‌عنوان مهم‌ترین مطالبات مردم مقابله جدی داشته باشند، افزود: ایجاد مراکز علمی و پرورش افراد نخبه، احداث بیمارستان و درمانگاه، تأمین معیشت مردم، آماده کردن تمهیدات لازم قبل از حوادث غیرقابل پیش‌بینی از دیگر وظایف دولت است.

امام جمعه سنندج به اقدامات انجام شده در این بخش‌ها اشاره و اظهار کرد: در این زمینه به ویژه در بخش درمان، کارهای بسیار خوبی در کشور و استان کردستان انجام شده است.

وی در ادامه به سفر روز گذشته رئیس‌جمهور به استان کردستان اشاره کرد و افزود: در این سفر پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج افتتاح شد و این پروژه موجبات رضایت خرسندی مردم این شهر که مدت‌ها از طعم و بوی آب شرب ناراضی بودند، را فراهم کرد.

ماموستا رستمی ادامه داد: طرح سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج با ۲۸ کیلومتر لوله‌گذاری در نقاط سخت‌گذر، کاری بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه این طرح یکی از بزرگترین پروژه‌های آبرسانی در کشور بوده است، بیان کرد: اکنون آب شرب سنندج از لحاظ کیفیت، با آب معدنی تفاوتی ندارد، بنابراین دغدغه چندین ساله شهروندان سنندجی با تلاش مسئولان برطرف شد.

ماموستا رستمی با اعلام اینکه دولت به دنبال توسعه و تعالی کردستان است، افزود: در سفر رئیس‌جمهور به کردستان، مسئولان استان، مشکلات مردم و جوانان را به‌ویژه در حوزه اشتغال و معیشت به رئیس‌جمهور اعلام کردند و وی نیز بر تلاش جدی برای رفع این مشکلات تأکید کرد.

وی در ادامه گفت: مردم کُرد هیچ‌گاه به دنبال ناامنی نبوده‌ و همواره خواهان امنیت و آسایش بوده و هستند و این امر برای دولت نیز روشن شده است و رئیس‌جمهور در سفر دیروز خود به این امر اشاره کرد.

امام جمعه سنندج در پایان خواستار توجه مسئولان به ساماندهی مسجد جامع سنندج شد و افزود: توسعه مسجد جامع سنندج، اختصاص حقوق برای هیئت امنا و مؤذنان این مسجد باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha