ویژه‌برنامه «آبروی محله» در بهمئی برگزار شد
کد خبر: 4104153
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

ویژه‌برنامه «آبروی محله» در بهمئی برگزار شد

یادواره شهیدان عبادی‌فر در قالب ویژه‌برنامه «آبروی محله» با حضور خانواده معظم شهداء، ایثارگران و رزمندگان در بهمئی برگزار شد.

سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 12 آذرماه در آیین یادواره شهیدان والامقام معلم شهید سیدخداداد عبادی‌فر و بسیجی شهید سیدعیدی عبادی‌فر، اظهار کرد: دلاور مردی‌ها و از خودگذشتگی‌های مردم دیار بهمئی در عرصه‌های مختلف بر هیچ‌کس پوشیده نیست، رشادت‌های شهیدان این مرز و بوم را هرگز فراموش نمی‌کنیم و همواره در مسیر شهدا و دفاع از آرمان‌های والای آنان گام برمی‌داریم.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت، عزت و استقلال کشور مدیون خون شهدا است و باید همیشه یاد آنان را زنده نگه داریم، افزود: برگزاری یادواره شهدا یکی از مهم‌ترین ابزار‌های ترویج فرهنگ شهادت است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، موجب ترویج آرمان‌های آنان بین نسل جوان می‌شود، گفت: هیچ قدرتی به واسطه این امنیت جرئت نزدیک شدن به مرز‌های ایران اسلامی را ندارد و باید این امنیت را ارج بگذاریم.

انتهای پیام
captcha