نشست هفتگی تلاوت و آموزش قرآن در گلوگاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4104496
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

نشست هفتگی تلاوت و آموزش قرآن در گلوگاه برگزار می‌شود

مدیر مجمع قرآنی شهرستان گلوگاه از برگزاری نشست هفتگی تلاوت و آموزش قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

تلاوت و آموزش قرآن در شهرستان گلوگاه

علی عظیمی، مدیر مجمع قرآنی شهرستان گلوگاه در گفت‌وگو با  ایکنا از مازندران،  از برگزاری نشست هفتگی تلاوت و آموزش قرآن کریم در گلوگاه خبر داد و گفت: به منظور تداوم فعالیت‌های قرآنی در امر آموزش و تلاوت قرآن در شهرستان گلوگاه از سوی مجمع قرآنی شهرستان گلوگاه و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، هیئت امنا، پایگاه بسیج حزب‌الله و کانون فرهنگی ـ هنری مسجد محمدی این شهرستان، نشست هفتگی تلاوت و آموزش قرآن کریم  هر هفته به یاد یکی از شهدا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان در این محفل قرآنی صورت می‌پذیرد، افزود: در این هفته به یاد شهید والامقام حسینعلی ملک محمودی، این نشست هفتگی 13 آذر با حضور جمع قرآنی این شهرستان، بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد محمدی گلوگاه برگزار می‌شود.

عظیمی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی در گلوگاه  تصریح کرد: از سوی مجمع قرآنی شهرستان گلوگاه فعالیت‌های خوبی در رابطه با برگزاری محافل قرآنی انس با قرآن در طول سال و به مناسبت‌های مختلف برگزار می شود.

مدیر مجمع قرآنی شهرستان گلوگاه خاطرنشان کرد: محفل انس با قرآن کریم با تلاوت حمید شاکرنژاد، قاری و داور بین‌المللی قرآن، پنج‌شنبه، 10 آذرماه در مسجد محمدی گلوگاه با حضور عاشقان و علاقه‌مندان به کلام وحی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این محفل انس با قرآن، حافظ کل قرآن، محمدرضا عموزاد و حافظان نوجوان مؤسسه قرآنی الغدیر گلوگاه به اجرای همخوانی قرآنی پرداختند.

انتهای پیام
captcha