کهگیلویه‌وبویراحمد؛ میزبان 2 شهید گمنام دفاع مقدس
کد خبر: 4104839
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

کهگیلویه‌وبویراحمد؛ میزبان 2 شهید گمنام دفاع مقدس

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه‌وبویراحمد همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

کمیته سیاست‌گذاری هماهنگی و نظارت بر خاکسپاری و تعیین مکان تدفین شهدای گمنام

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، سیدجواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شامگاه 14 آذرماه در کمیته سیاست‌گذاری هماهنگی و نظارت بر خاکسپاری و تعیین مکان تدفین شهدای گمنام در سالن جلسات استانداری، اظهار کرد: پیکرهای پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز ۲۷ آذرماه وارد استان کهگیلویه‌وبویراحمد می‌شوند و میهمان مردم شهیدپرور این استان خواهند بود.

وی افزود: پیکرهای این دو شهید همزمان با سراسر کشور، ششم دی‌ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دو نقطه استان تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیکر یکی از این شهدا در حوزه علمیه خواهران شهر دهدشت و پیکر شهید دیگر در منطقه لیشتر گچساران خاکسپاری خواهد شد.به منظور هماهنگی و اجرای منظم برنامه‌ها، تقویم حضور شهدا در استان توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد تهیه شود.همچنین به منظور برنامه‌ریزی مناسب جهت برگزاری مراسم استقبال از پیکرهای شهدا، نشستی با حضور دستگاه‌های متولی برگزار خواهد شد.

هاشمی‌مهر با اشاره به برخی نگرانی‌ها در خصوص تدفین پیکر یکی از شهدا در منطقه لیشتر، یادآور شد: هفته آینده نشستی در شهرستان گچساران برگزار و منطقه لیشتر مورد بررسی بیشتر قرار می‌گیرد تا از بروز مشکلات در آینده جلوگیری شود.

انتهای پیام
captcha