برگزاری دوره توانمندسازی مدیران قرآنی چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4104915
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

برگزاری دوره توانمندسازی مدیران قرآنی چهارمحال‌وبختیاری

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی چهارمحال‌وبختیاری طی اطلاعیه‌ای از مدیران مؤسسات قرآن و عترت(ع) و خانه‌های قرآن شهری و روستایی برای شرکت در دوره آفلاین توانمندسازی مدیران قرآنی دعوت به‌عمل آورد.

دوره توانمندسازی مدیران قرآنی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی چهارمحال‌وبختیاری طی اطلاعیه‌ای از مدیران مؤسسات قرآن و عترت(ع) و خانه‌های قرآن شهری و روستایی استان برای شرکت در دوره آفلاین توانمندسازی مدیران قرآنی دعوت به‌عمل آورد.

براساس این اطلاعیه، دوره توانمندسازی مدیران قرآنی از سوی اتحادیه کشوری و با همکاری مرکز فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان جهاددانشگاهی به‌صورت آفلاین و از طریق سامانه آموزش مجازی جهاددانشگاهی برگزار می­‌شود؛ مدیران مؤسسات و مراکز قرآنی استان تا ۲۰ آذرماه فرصت دارند در این دوره ثبت‌نام کنند.

افراد علاقه‌مند پس از واریز هزینه دوره، می‌توانند برای شرکت در دوره توانمندسازی مدیران قرآنی، از طریق آدرس jmooc.ir وارد کلاس شوند؛ نام کاربری و رمز عبور، کد ملی افراد است.

این دوره به‌صورت آفلاین برگزار می‌شود و زمان بازدید و استفاده از مطالب کلاس‌ها تا 15 دی‌ماه اعلام شده است. در صورت اعلام نیاز از سوی شرکت‌کنندگان، یک جلسه کلاس آنلاین نیز برگزار خواهد شد که در صورت قطعی شدن، تاریخ و ساعت کلاس متعاقباً اعلام می‌شود.

افراد علاقه‌مند برای ثبت‌نام، مشخصات خود به همراه تصویر فیش واریزی را از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۹۲۱۵۹۱۹۴۵ به‌نام سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان ارسال کنند. پس از دریافت این اطلاعات، دسترسی به دوره آموزشی برای ثبت‌نام کننده طی 24 ساعت فعال می‌شود.

مبلغ واریزی برای هر نفر 500 هزار ریال اعلام شده است که افراد باید این مبلغ را به شماره کارت 5859837002084388 یا شماره حساب بانک تجارت 18627566 با نام سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان واریز و تصویر آن‌را به شماره اعلام شده ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha