نشست روشنگری و هم‌اندیشی با مدیران و کارکنان ادارات کردستان برگزار شد
کد خبر: 4107143
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸

نشست روشنگری و هم‌اندیشی با مدیران و کارکنان ادارات کردستان برگزار شد

نشست روشنگری و هم‌اندیشی با مدیران و کارکنان ادارات استان کردستان امروز، 23 آذرماه در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد.

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، 23 آذرماه در نشست روشنگری و هم‌اندیشی با مدیران و کارکنان ادارات استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: در دو ماه اخیر در سطح کشور و استان کردستان درگیر آشوب‌ها و مشکلاتی بودیم که باید منشأ این اغتشاشات را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: مرگ مهسا امینی تبدیل به دستاویزی برای دشمنان شد تا اهداف خود را دنبال کنند، دشمن در جریانات اخیر یک قتل بدون دلیل راه انداخت و مردم را تشویق کردند علیه این انقلاب بایستند تا این‌گونه به اهداف شوم خود برسند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران بیان کرد: در این جریان کسانی شعار «زن، زندگی، آزادی» سر دادند که جنایت خود در حق یک زن کُرد به‌نام شهیده فاطمه اسدی را فراموش کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جنایت‌های ضدانقلاب هیچ‌گاه در اذهان مردم پاک نمی‌شود، افزود: جنایات آمریکا در بمباران هیروشیما در و مرگ هزاران نفر در این جریان برکسی پوشیده نیست اما امروز ما را متهم به قتلی کرده است که به‌دروغ در حقمان روا داشتند.

نقدی با اعلام اینکه جهان در آستانه تغییر هندسه قدرت است، ادامه داد: آمریکا در طول 40 سال گذشته در همه مؤلفه‌های قدرت در حال افول بوده و به جایی رسیده که در افغانستان رسوایی‌هایی را که همه شاهد آن هستیم به بار آورده است و عواملشان از افغانستان فرار کردند.

وی در ادامه گفت: قدرت دیگر آمریکا، قدرت اقتصادی بود اما امروز بر سر بسیاری از مسائل با چین رایزنی می‌کند، بلکه به خام‌فروشی نفت و زغال‌سنگ روی آورده و رتبه یک فروش زغال‌سنگ در جهان را کسب کرده و این برای آمریکا نشانه حقارت است، آنان کف‌گیر اقتصادی‌شان به ته دیگ خورده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران افزود: قدرت ایران در سطح جهان، واقعیتی انکارناپذیر است چراکه دشمنان در همه مؤلفه‌ها با شکست مواجه بوده و به‌خاطر همین با استفاده از 300 شبکه ماهواره‌ای به تبلیغات دروغ‌پراکنی در فضای مجازی و ایجاد جنگ روانی روی آورده‌اند تا از این طریق به انقلاب ضربه وارد کنند اما غافل از اینکه این نقشه هم با شکست روبه‌رو است.

وی افزود: دشمن دیگر حرفی برای زدن ندارد و همه جوره شکست خورده است و در این خصوص به هر عنوانی دست می‌زند تا برای نجات خود استفاده کند اما باید این را دانست که سر منشأ تمام این اغتشاشات سرویس جاسوسی است که زیر نظر آمریکا، اسرائیل، انگلیس و عربستان است و اینها همگی مردم را علیه ایران وا داشته‌اند ولی باید بدانیم که هر آنچه که رسانه‌ها می‌گویند قطعاً دروغ است و باید هدف آنها را در این حوزه شناسایی کنیم.

نقدی افزود: بودجه‌ی عمرانی استان کردستان در رتبه‌ ۱۳ قرار دارد و این یعنی پیشرفتی که در سایه‌ این انقلاب برای این ملت رقم خورده است.

وی در پایان یادآور شد: ایران در مدار اقتدار و قدرت قرار دارد و بازتاب دشمن در رسانه‌ها یک حبابی بیش نیست و ما نباید از مسیری که برای رسیدن به هدف متعال در پیش گرفته‌ایم دلسرد شویم.

انتهای پیام
captcha