زنجان همواره در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن پیشگام بوده است
کد خبر: 4107205
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

زنجان همواره در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن پیشگام بوده است

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: در فتنه اخیر، مردم زنجان در صحنه بودند و صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند. زنجان همواره پیشتاز و پیشگام در دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب بوده است.

امام جمعه زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان صبح امروز ۲۴ آذر در دیدار رئیس قوه‌قضائیه با اقشار مختلف زنجان، اظهار کرد: مردم استان زنجان، نجیب، وفادار و ولایت‌مدار، با یک حالت استثنایی در خط مقدم هستند.

وی افزود: در فتنه اخیر، مردم زنجان در صحنه بودند و صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند. زنجان همواره پیشتاز و پیشگام در دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب بوده است.

خاتمی ادامه داد: اولین راهپیمایی زنان در این دیار و به طور خودجوش توسط زنان در حیات تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد و این نشان از بصیرت زنان زنجانی است که همواره در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کرده و نقش خود را به‌ خوبی ایفا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی را نمی‌خواهد، تصریح کرد: ایران پس از ۴۳ سال با وجود همه فتنه‌ها، کودتاها و تحریم‌ها با اقتدار ایستاده و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. دشمن از ایران قوی، تفکر و حکومت دینی هراس دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان بیان کرد: مردم زنجان همیشه در صحنه بوده و نسبت به وظیفه خود آگاه هستند و در فتنه اخیر به خوبی عمل کردند. مسئولان و کارگزاران نظام نیز باید به عنوان قدردانی هر چه بهتر به مردم خدمت کنند و گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات آنها داشته و سعی کنند در خدمت ولی‌نعمتان خود باشند.

خاتمی با بیان اینکه انقلاب با اتحاد پیروز شده و تا به امروز نیز با اتحاد مردم پا برجا مانده است، خاطرنشان کرد: وقتی همه در کنار هم بودیم انقلاب پیروز شد و وقتی با هم بمانیم نیز استوار و پا برجا می‌ماند.

وی ادامه داد: این توطئه‌های شوم با تدابیر مردم و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و در صحنه بودن مردم‌، همچون توطئه‌های قبلی خنثی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha