حضور امام‌جمعه شهرکرد در منزل شهید «محمد گودرزی شهرکی»
کد خبر: 4108350
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

حضور امام‌جمعه شهرکرد در منزل شهید «محمد گودرزی شهرکی»

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با حضور در منزل شهید «محمد گودرزی شهرکی» که در درگیری میان گروهک‌های تروریستی و نیروهای تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم(ع) در منطقه مرزی سراوان به فیض شهادت نائل آمد، با خانواده این شهید گرانقدر دیدار کرد.

دیدار نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با خانواده شهید گودرزی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد شامگاه، ۲۸ آذرماه با حضور در منزل شهید «محمد گودرزی شهرکی» که در درگیری ایجاد شده میان گروهک‌های تروریستی و نیروهای تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم(ع) در منطقه مرزی سراوان به فیض شهادت نائل آمد، ضمن دیدار با خانواده این شهید گرانقدر، اظهار کرد: شهادت مایه افتخار و بالندگی است، درواقع این موضوع که خداوند در این مسیر فرد را بپذیرد و به او لیاقت و توفیق شهادت عطا کند بسیار ارزشمند است.

نکونام ضمن عرض تسلیت و تبریک به خانواده شهید گودرزی افزود: از دست دادن فرزند بسیار دشوار است اما راه این شهدا بسیار نورانی و سعادت‌آفرین است و همین موضوع می‌تواند تحمل شهادت را برای خانواده و نزدیکان آسان کند، خداوند نیز در قرآن کریم اشاره می‌فرماید که شهدا نمرده‌اند بلکه زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند.

وی ادامه داد: شهدا برکات زیادی با خود به همراه دارند، درحال حاضر نیز چهارمحال و بختیاری افتخار میزبانی از پنج شهید گمنام را دارد و همگان شاهد استقبال مردم از این شهدا بودیم و خواهیم بود، این شهدا چندین سال گذشته به شهادت رسیده‌اند اما همچنان می‌توانند مردم را دگرگون کرده و با خود برکات فراوانی وارد استان کنند.

نکونام با بیان اینکه شهید موجب افتخار و بالندگی والدین، خانواده، جامعه و محل سکونت خود است، تصریح کرد: شهدا به عهد خود وفا کردند و امیدواریم این افتخار نصیب ما نیز بشود و خداوند متعال به ما نیز توفیق قدم برداشتن در این راه را عطا کند.

امام جمعه شهرکرد گفت: شهید محمد گودرزی در شهری غریب و دور از زادگاه خود به پاسداری از اسلام مشغول بوده و همین موضوع درجات این شهید والامقام را افزون می‌کند، خداوند متعال نیز افراد خون‌ریزی که چنین حوادثی را در کشور ما رقم می‌زنند به مکافات اعمال خود خواهد رساند و انتقام‌گیرنده خون این شهدا خداوند است.

انتهای پیام
captcha