حرکت در خط مستقیم ولایت از موضوعات مهم مکتب شهید سلیمانی است
کد خبر: 4109588
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

حرکت در خط مستقیم ولایت از موضوعات مهم مکتب شهید سلیمانی است

امام جمعه کرمان گفت: در مکتب شهید سلیمانی، موضوع حرکت در خط مستقیمی که امام جامعه مشخص می‌کند بسیار پررنگ است و شهید سلیمانی در جای جای وصیتنامه خود آن را گوشزد کرده است.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، چهارم دی‌ماه در شورای اداری استان بیان کرد: فتنه‌ها و آشوب‌ها همواره وجود دارند و همه انسان‌ها متناسب با فکر و استعدادهای خود امتحان می‌شوند که یکی از این فتنه‌ها در زمان حضرت زهرا(س) اتفاق افتاد و ایشان برای تبیین و دفاع از ولایت تلاش کردند.

وی با بیان اینکه امروز نیز این فتنه‌ها وجود دارند که ممکن است گروهی را تحت تأثیر قرار دهند، افزود: هرچه انسان بصیرت بالاتری داشته باشند کمتر دچار لغزش می‌شود. در مکتب شهید سلیمانی، موضوع حرکت در خط مستقیمی که امام جامعه مشخص می‌کند بسیار پررنگ است و شهید سلیمانی در جای جای وصیتنامه خود آن را گوشزد کرده است. محتوای تمام گفته‌های شهید مبنی بر موقعیت و جایگاه ممتاز جمهوری اسلامی است زیرا مدافع حرم‌های نبوی، امامت و ولایت است.

امام جمعه کرمان گفت: آشوب‌ها ما را در آزمون‌های سختی قرار می‌دهد و باید برای دفاع از جمهوری اسلامی تصمیم بگیریم که ممکن است هزینه زیادی داشته باشد اما شهید سلیمانی در این امتحان به خوبی عمل کرد و پس از ۴۰ سال مجاهدت به شهادت رسید.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم کسانی که شاهد صحنه‌ها و مجاهدت‌ها بودند بتوانند نقل صحیحی از رویدادها داشته باشند زیرا نقل صحیح تأثير مهمی در هدایت افراد به ویژه نسل جوان دارد.

انتهای پیام
captcha