راهیابی ۷ قزوینی به بخش نهایی جشنواره قصه‌گویی یزد
کد خبر: 4110017
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸

راهیابی ۷ قزوینی به بخش نهایی جشنواره قصه‌گویی یزد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از راهیابی هفت قصه‌گوی قزوینی به بخش نهایی پادکست بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی یزد خبر داد.

موسوی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، سید علی‌اکبر موسوی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اشاره به اینکه بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی دی‌ ۱۴۰۱ در شهر یزد برگزار خواهد شد، گفت: بر این اساس هفت قصه‌گوی استان قزوین اعظم نوری‌زاده، مائده صالحی، طناز همت، مائده طاهر، نوشین نیکراه، ملیکا دانشمند و نرگس عقیلی به جمع شرکت‌کنندگان راه‌یافته به بخش نهایی این رقابت فرهنگی هنری پیوستند.

وی اظهار کرد: بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی هجدهم دی ماه سال جاری به مدت پنج روز به میزبانی یزد در دو بخش پادکست و قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی برگزار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: قصه محوری‌ترین فعالیت کانون است و ترویج فرهنگ قصه‌گویی مهم‌ترین هدف برگزاری این جشنواره است چراکه قصه‌گویی یکی از سنت‌های قدیمی خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود.

موسوی بیان کرد: فعالیت‌های کانون پرورش فکری توأم با تفکرمحوری است و قصه‌گویی یکی از این فعالیت‌ها را شامل می‌شود که پس از کتابخوانی از فعالیت‌های شاخص و برجسته‌ مربیان در مراکز فرهنگی‌ هنری است.

انتهای پیام
captcha