تمسک به شهدا ضامن حفظ نظام است
کد خبر: 4110036
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶

تمسک به شهدا ضامن حفظ نظام است

جانشین سپاه شهرستان شوط گفت: تمسک به شهدای گلگون‌کفن دفاع مقدس برکات زیادی را به دنبال دارد، که مهم‌ترین آن حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

تمسک به شهدا ضامن حفظ نظام استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مهدی احمدزاده جانشین فرمانده سپاه شهرستان شوط عصر روز گذشته 5 دی در آیین وداع با شهدای گمنام تازه تفحص شده که با حضور اقشار مختلف مردم  در مسجد جامع شهرستان شوط برگزار شد، گفت: تمسک به شهدای گلگون‌کفن هشت سال دفاع مقدس بسیار ضروری است، چراکه برکات زیادی را به دنبال دارد، مهم‌ترین آن حفظ و بقای نظام است.

وی ضمن ابرازخشنودی از اینکه، مراسم استقبال و وداع با شهید گمنام تازه تفحص شده با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و جمع کثیری از مردم ولایتمدار، انقلابی و شهیدپرور شهرستان شوط با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد، ادامه داد: حضور شهدا در جای‌جای ایران اسلامی، فرصتی برای تقرب جستن به خدای متعال است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان شوط، بر لزوم اهتمام برای تهذيب‌نفس، حركت به سوی كمال و الگو قرار دادن سیره شهدا تاکید کرد و گفت: اینکه اقشار مختلف مردم از شهدا به صورت گسترده و باشکوه استقبال کردند، نشان‌دهنده زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

احمدزاده زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا را در برهه کنونی بسیار ضروری دانست و یادآور شد: ما به شهدا نیازمند هستیم، لذا باید با تمسک به راه شهدا، در مسیری که آن‌ها ترسیم کرده‌اند، حرکت کنیم، که مهم‌ترین خصیصه شهدا انقلابی‌گری، ولایتمداری و حرکت جهادی است.

وی ادامه داد: پیکر مطهر یک شهید گمنام همزمان با سراسر کشور در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در شهرستان چایپاره تشییع خواهد شد، لذا این شهید والامقام دو روز میهمان شهر ما است، که محافل معنوی و فرهنگی متنوعی به واسطه این رویداد مهم در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha