جشنواره علمی، فرهنگی، ادبی و ترویجی زکات در ایلام برگزار می‌شود
کد خبر: 4110396
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴

جشنواره علمی، فرهنگی، ادبی و ترویجی زکات در ایلام برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام و دبیر شورای زکات استان از برگزاری جشنواره علمی، فرهنگی، ادبی و ترویجی زکات در این استان در بهمن ماه امسال خبر داد.

جشنواره علمی، فرهنگی، ادبی و ترویجی زکات در ایلام برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: این جشنواره با موضوعات نقش زکات در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، نقش زکات در نظام اقتصادی جامعه و سبک زندگی اسلامی، بررسی تطبیقی نقش اقتصادی زکات در آبادانی مناطق روستایی، بررسی راهکار‌های ترویج فرهنگ زکات و بررسی اهمیت پرداخت زکات در استان ایلام برگزار می‌شود.

وی با عنوان اینکه آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره ۲۰ دی‌ماه امسال است، گفت: علاقه‌مندان و هنرمندان متقاضی شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در زمینه‌ها و رشته‌های مقاله، طراحی، نقاشی، موشن گرافی، فیلم کوتاه، شعر و داستان در موعد ذکرشده به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

طاهری با عنوانه اینکه جوایز ارزنده و نفیسی برای برگزیدگان نهایی این جشنواره در نظر گرفته شده است، گفت: جوایز جشنواره برای نفر اول ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم ۳۰ میلیون ریال، نفر سوم ۱۰ میلیون ریال و همچنین جوایز نفیس دیگری برای افراد برگزیده خواهد بود.

دبیر شورای زکات استان ایلام گفت: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۲۰ دی‌ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در میدان دفاع مقدس، اداره کل کمیته امداد استان ارسال کنند.

وی، راه‌های شرکت در جشنواره و ارسال اثر را صندوق الکترونیکی به نشانی ilam@Emdad.ir و صندوق پستی ۶۹۳۱۱۵۴۷۵۷ اعلام و تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی ایلام، میدان دفاع مقدس، اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha