فراخوان طراحی مسجد ساحلی تمدید شد
کد خبر: 4110549
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

فراخوان طراحی مسجد ساحلی تمدید شد

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی از تمدید فراخوان طراحی مسجد ساحلی تا روز یکشنبه، 11 دی‌ماه جاری خبر داد.

مسجد ساحلی

مهدی کاظمیان، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به فراخوان طراحی مسجد ساحلی تا روز یکشنبه، 11 دی‌ماه جاری اظهار کرد: این فراخوان به همت سازمان منطقه آزاد انزلی با هدف بهره‌مندی از دانش جوانان در طراحی مسجد ساحلی برگزار می‌شود.

وی در خصوص شرایط شرکت در فراخوان طراحی مسجد ساحلی افزود: طراحی با حفظ شرایط موجود در سایت پلان محدوده انجام شود، همچنین متناسب با معماری اسلامی، ایرانی و گیلانی باشد ضمن اینکه در طراحی شرایط اقلیمی و ساحلی منطقه در نظر گرفته شود.

کاظمیان تأکید کرد: متقاضیان می‌توانند آثار خود را به نشانی گیلان، سازمان منطقه آزاد انزلی، دبیرخانه سازمان و یا به آدرس الکترونیکی Email:info@anzalifz.ir ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه هفتم دی‌ماه به‌عنوان آخرین مهلت ارسال آثار تعیین شده بود، گفت: نظر به استقبال علاقه‌مندان این مهلت تا یکشنبه آینده، 11 دی‌ماه تمدید شد.

کاظمیان با تأکید بر اینکه به بهترین اثر پس از داوری جایزه ارزنده‌ای اهدا خواهد شد، تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به آدرس www.anzalifz.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha