دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از مردم برای حضور در حماسه ۹دی
کد خبر: 4110594
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از مردم برای حضور در حماسه ۹دی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای، اقشار مختلف مردم را به حضور گسترده در آیین ۹ دی‌ماه فرا خواند.

حماسه 9 دی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای، اقشار مختلف مردم را به حضور گسترده در آیین ۹ دی‌ماه فرا خواند. متن بیانیه به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله ۹دی ماه از معجزات انقلاب اسلامی ایران است که با حضور بی‌نظیر مردم و رقم زدن صحنه‌ای بزرگ از وحدت و یکپارچگی ملت در برابر توطئه‌های دشمنان به وقوع پیوست. حضوری آگاهانه در فضایی غبارآلود که با بمباران تبلیغاتی دشمن، تشخیص حق از باطل مشکل بود، اما ملت بصیر و حماسه‌ساز تحت زعامت رهبری مقتدر و آگاه، با لحظه‌شناسی تاریخی خود، راه را بر نفوذ افکار شیطانی استکبار جهانی بستند و جایگاه واقعی حق در مقابل باطل به خوبی نمایان شد.

دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی که بارها در جبهه‌های مختلف طعم تلخ شکست در برابر ملت ایران اسلامی را چشیده بودند، این‌بار با طرحی تازه و از پیش تعیین شده وارد کارزار نبرد با امنیت و استقلال این سرزمین شدند.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی به ویژه شهدای مدافع حرم و امنیت و یاد سرباز ولایت و سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان تربیت یافته مکتب عاشورایی امام حسین (ع) و امامین انقلاب اسلامی، از آحاد مردم ولایتمدار و انقلابی دعوت کرده تا با حضور پرشور و معنوی خود در آیین گرامیداشت یوم‌الله ۹دی شرکت کنند و بار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کنند.

در این بیانیه گفته شده است: آیین ۹ دی‌ماه در بیش از ۳۵ نقطه استان مرکزی و راهپیمایی میثاق با ولایت نیز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مقابل میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار می‌شود.

اجتماع میثاق با ولایت و گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه اراک، روز جمعه از ساعت ۱۰ و۳۰ دقیقه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در محل مصلای بیت‌المقدس اراک آغاز می‌شود و آیین راهپیمایی نیز پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلی این شهر به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha