ضرورت آگاه‌سازی نسل جدید از هجمه‌های مسموم دشمنان
کد خبر: 4110669
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
مسئول ذفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) تأکید کرد

ضرورت آگاه‌سازی نسل جدید از هجمه‌های مسموم دشمنان

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام گفت: مسئولان و خانواده‌ها باید نوجوانان و جوانان را از دسایس و هجمه‌های مسموم دشمنان آگاه کنند تا ناخواسته و از روی ناآگاهی در دام همراهی با دشمن نیفتند.

حجت الاسلام و المسلمین علی‌محمدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام  معظم رهبری در سپاه امیرالمومنین استان ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اشرف علی‌محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین‌(ع) ایلام، امروز در اجتماع مردم ایلام به‌مناسبت گرامیداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) گفت: هرچند آمریکا و سردمداران جهان سلطه در برابر ایران هیچ کاری نمی‌توانند بکنند، اما با توطئه‌های خود مشکلات سنگین و موانعی بر سر راه رشد ایران ایجاد کردند.

وی بیان کرد: به گفته خود سیاستمداران غربی، ایران اسلامی در چند قدمی امپراتوری قدرت جهانی است و در مقابل صعود مقتدرانه انقلاب اسلامی، آمریکا در وضعیت سقوط و افول قرار دارد و تمام تلاش این کشور جلوگیری از رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین‌(ع) ایلام با بیان اینکه ترس و واهمه غربی‌ها با ایجاد هجمه، آشوب، تهدید و تحریم بر علیه ایران اسلامی، ناشی از همین اقتدار و جهانی شدن جایگاه انقلاب اسلامی است، گفت: ایران اسلامی همچنان درگیر آزمون‌هاست و دفاع مقدس، جنگ‌های نابرابر و ترکیبی در فتنه‌های ۸۸ و ۱۴۰۱ از جمله این آزمون‌های سخت و شدید بود که باز هم مردم ایران سربلند از این فتنه‌ها بیرون آمدند.

علی‌محمدی اضافه کرد: با وجود این هجمه‌های سنگین، ایران مقتدر در ماه‌های اخیر به موفقیت‌های زیادی دست یافت که از جمله این دستاورد‌ها می‌توان به دستیابی به ژن درمانی سرطان خون، پرتاب موشک ماهواره بر قائم، احداث پالایشگاه فراسرزمینی، ساخت تلسکوپ قوی تمام ایرانی و افزایش توان تولید برق اشاره کرد.

وی با بیان اینکه دشمن در حال تلاش برای متوقف‌سازی اقتدار ایران اسلامی است، افزود: مسئولان و خانواده‌ها باید نوجوانان و جوانان را از دسایس و هجمه‌های مسموم دشمنان آگاه کنند تا ناخواسته و از روی ناآگاهی در دام همراهی با دشمن نیفتند. دشمن در آشوب‌های اخیر با اعمال تحریم‌های شدید، ایجاد هجمه و فشار‌های حقوق بشری جهانی، تصویب قطعنامه‌های ضدبشری، تلاش برای انزوای انقلاب اسلامی و شکل‌دهی به افکار عمومی جهان علیه ایران به مقابله با جمهوری اسلامی پرداخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام اظهار کرد: دشمن با دامن زدن به اغتشاشات، سعی در کاهش سرمایه‌گذاری خارجی، تلاش برای افزایش بیکاری و تورم و در نتیجه تشدید نارضایتی‌های اقتصادی و معیشتی، وارد کردن خسارت به اموال عمومی، کاهش گردشگران و افت صنعت گردشگری، دوقطبی‌سازی در کشور فرهنگی و هویتی و قومیتی، قبح‌زدایی از ارزش‌ها و ضدارزش‌ها، حرمت‌شکنی دینی و ملی و ترویج خشونت به جای مطالبه‌گری در کشور داشتند.

انتهای پیام
captcha