ویژه‌برنامه «حریم عشق» در قروه برگزار شد
کد خبر: 4111911
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

ویژه‌برنامه «حریم عشق» در قروه برگزار شد

ویژه‌برنامه «حریم عشق» به مناسبت روز مقاومت و سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان قروه برگزار شد.

حریم عشق

به گزارش ایکنا از کردستان، حمیدرضا گوهری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در ویژه‌برنامه «حریم عشق» که دیروز، 12 دی‌ماه در مرکز فرهنگی ـ هنری شهرستان قروه برگزار شد، گفت: باید از ابزار هنر در معرفی مکتب حاج قاسم استفاده شود.

وی افزود: کاری را که یک اثر هنری و فیلم در معرفی مکتب حاج قاسم انجام می‌دهد، سایر فعالیت‌ها نمی‌توانند انجام دهند و آن اندازه اثرگذاری را داشته باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با اشاره به اینکه با توجه به مشهور شدن لقب «مرد میدان» برای حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: حاج قاسم نه‌ فقط در عرصه نظامی‌بلکه به همان میزان که در عرصه نظامی به ویژه در دوران دفاع مقدس و مبارزه با داعش انگیزه حضور داشت، در عرصه خدمات اجتماعی نیز انگیزه‌مند بود.

وی برپایی برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری را زمینه پیوند عاطفی کودکان و نوجوانان با سردار دل‌ها دانست و افزود: گرایش عاطفی و اعتقادی مردم و کودکان و نوجوانان به سردار سلیمانی فراتر از مرزهای قومیتی و جغرافیایی است و زبان هنر می‌تواند این محبت را به شیوه‌ای فراتر از مسائل قومی و ملیتی بیان کند.

گوهری گفت: شهید سلیمانی قهرمان ملی ما و قهرمان امت اسلام است و به الگویی برای تمام جوانان آزاداندیش و حق‌جو در تمام دنیا تبدیل شد. او نماد هویت ایرانی و اسلامی است.

وی یادآور شد: شهید سلیمانی هم مدافع حرم و حریم اهل بیت(ع) بود و هم اینکه ایران را حرم می‌دانست و بر این باور بود که اگر ایران آسیب می‌دید، خیلی از حرم‌ها آسیب می‌دیدند.

یادآور می‌شود؛ در این روز کودکان و نوجوانان با حضور در کارگاه نقاشی، ادبی، هنری، خوشنویسی، سیاه قلم با موضوع سردار سلیمانی شرکت کردند و اثرهای بسیار زیبایی را خلق کردند.

انتهای پیام
captcha