مسابقه «عکاسی و پیامک ادبی» در چرام برگزار می‌شود
کد خبر: 4113045
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

مسابقه «عکاسی و پیامک ادبی» در چرام برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری مسابقه «عکاسی و پیامک ادبی» به‌مناسبت میلاد فاطمه زهرا(س) در چرام خبر داد.

جان‌محمد خوب‌پور، رئیس اداره امور قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد

جان‌محمد خوب‌پور، رئیس اداره امور قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری مسابقه «عکاسی و پیامک ادبی» با موبایل ویژه عموم به‌مناسبت میلاد فاطمه زهرا(س) در چرام خبر داد و اظهار کرد: در دیگر شهرستان‌های استان جشن میلاد نیز برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی، افزود: محفل انس با قرآن در مصلای مارگون با حضور مهدی علم‌خواه، قاری و پژوهشگر بین‌المللی با برنامه‌های جانبی از جمله سخنرانی تبیینی در مورد سردار سلیمانی و تجلیل از 2 قاری نوجوان برگزار شد.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد افزود: همچنین در کنگره سردار سلیمانی که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد از کتاب «قرآن نفیس» با خط معلی نوشته ولی‌الله امیری، هنرمند کهگیلویه‌وبویراحمدی رونمایی و تجلیل شد.

خوب‌پور در پایان جشنواره شعر انتظار به‌صورت منطقه‌ای در نیمه شعبان طی اسفندماه، برپایی نمایشگاه کتاب در مصلای یاسوج طی بهمن‌ماه و برنامه‌های جانبی مانند اختتامیه مسابقه رسانه‌ای خبر خوب و تجلیل از برگزیدگان و نمایشگاه قرآنی، فرهنگی و مشاوره، ویژه‌برنامه‌ها و جشن‌های مذهبی به مناسبت ولادت امام علی(ع) و روز پدر و غیره را از برنامه‌های اجرایی آینده بخش قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد.

انتهای پیام
captcha