4 کارگاه‌‌ تخصصی آموزش قرآن در لرستان برگزار شد
کد خبر: 4113560
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
از ابتدای سال

4 کارگاه‌‌ تخصصی آموزش قرآن در لرستان برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در چهار رشته قرآنی از ابتدای سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان،حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به توجه دولت سیزدهم به برنامه‌ها و نظام برنامه‌ریزی در حوزه قرآن اظهار کرد: در این راستا مردمی‌سازی فعالیت‌های قرآنی، تقویت مؤسسات مردمی قرآنی و احیای خانه‌های قرآن، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با هدف ارتقای سطح توانمندی جامعه قرآنی استان لرستان در اولویت قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای انس بیشتر با فعالیت‌های قرآنی است، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ۱۱۴ جلسه خانگی قرآن احیا شد که اساتید قرآنی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی برای کیفیت‌بخشی به برنامه‌های این جلسات نورانی، به‌طور مستمر حضور دارند.

جعفرپور از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در چهار رشته قرآنی از ابتدای سال جاری تاکنون در لرستان خبر داد و گفت: کارگاه شیوه‌های تفسیرگویی قرآن کریم با تدریس حجت‌الاسلام تیموری، مدرس حوزه و دانشگاه در راستای توانمندسازی مناسب مربیان جلسات خانگی قرآن برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزاری کارگاه تفسیرگویی قرآن کریم با حضور ابوالفضل بهرام‌پور، کارگاه آموزش عمومی حفظ و کارگاه تخصصی صوت، لحن و نغمه‌پردازی با حضور محسن یاراحمدی را از دیگر فعالیت‌های این اداره در راستای ارتقای توانمندی جامعه قرآنی استان برشمرد و گفت: در دهه بصیرت و بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز چهار محفل نورانی انس با قرآن کریم از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان و با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی استان برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برگزاری جشنواره چله انقلاب در دهه فجر امسال در لرستان، یادآور شد: در این راستا کمیته قرآن این جشنواره تشکیل و برنامه‌های متنوع قرآنی با رویکرد مردمی‌سازی فعالیت‌های قرآنی در دهه فجر برگزار می‌شود که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha