نمایندگان کشورمان در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران تعیین شدند
کد خبر: 4115582
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
با معرفی نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن

نمایندگان کشورمان در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران تعیین شدند

با معرفی نفرات برتر چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن، چهره نمایندگان کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران برای سال 1402 تعیین شدند.

نمایندگان کشورمان در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران مشخص شدند

به گزارش ایکنا، مراسم اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه صبح امروز 28 دی‌ماه در اهواز برگزار و در بخشی از آن نفرات برتر رشته‌های مختلف در دو بخش بانوان و آقایان تجلیل شدند.

با توجه به اینکه همواره نفرات اول رشته‌های مختلف مسابقات سراسری قرآن به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران معرفی شده‌اند، لذا باید این افراد را به عنوان نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن در سال 1402 بدانیم.

بر همین اساس در بخش آقایان هادی اسفیدانی از خراسان رضوی، امیدرضا رحیمی از گیلان و محمد پورسینا به ترتیب در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل و قرائت ترتیل به عنوان نماینده کشورمان در چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران حضور خواهند یافت.

در بخش بانوان نیز رویا فضائلی از خراسان رضوی و عادله شیخی از استان مرکزی به ترتیب در رشته‌های حفظ کل قرآن و قرائت ترتیل نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن ایران در سال آینده خواهند بود.

باید این نکته را یادآور شد که رشته ترتیل در دو دوره اخیر در بخش آقایان و امسال در بخش بانوان به صورت آزمایشی برگزار می‌شود و هنوز تصمیم قطعی در مورد برگزاری دائمی این رشته در هر دو بخش بانوان و آقایان اتخاذ نشده است. همچنین این موضوع در صورتی محقق می‌شود که آئین‌نامه انتخاب نمایندگان کشورمان در مسابقات بین‌المللی دستخوش تغییر نشود.

انتهای پیام
captcha