سپاه پاره تن ملت و برگرفته از انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4115914
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
امام جمعه موقت ایلام:

سپاه پاره تن ملت و برگرفته از انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی گفت: سپاه پاره تن ملت و برگرفته از انقلاب اسلامی و از نهاد انقلاب برخواسته شده است و سپاه فقط یک نهاد نظامی نیست، یک تشکیلات فرهنگی و سازندگی است و کار‌های بزرگی در حوزه سازندگی، محرومیت‌زدایی و آبرسانی به روستا‌ها در کشور انجام داده است.

حجت الاسلام مرادبیگی امام جمعه موقت ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، امام جمعه موقت ایلام، امروز، ۳۰ دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی امام خمینی(ره) ایلام برگزار شد، با اشاره به نزدیک بودن حلول ماه مبارک رجب و سالروز میلاد باسعادت امام محمد باقر(ع) گفت: تأکیدات زیادی بر مناجات و استغفار در این ماه مبارک وجود دارد و رفع نیاز‌های مردم و نیازمندان بهترین مناجات در ماه مبارک رجب است.

وی همچنین با اشاره به سوم رجب سالروز شهادت امام هادی(ع)، تصریح کرد: حضرت امام هادی(ع) ۳۳ سال امامت کردند و با استفاده از ابزار وکالت، افراد را به نقاط مختلف می‌فرستادند و به‌عنوان وکیل خود معرفی می‌کردند و اسلام ناب را که امام صادق(ع) و امام محمد باقر(ع) بنا نهادند، ترویج و به گوش جهانیان می‌رساندند.

مرادبیگی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم و مستضعفین از افضل کار‌هایی است که به آن تأکید شده است، گفت: هر انسانی باید تقوای الهی را پیشه کند و فکر کند که برای آخرت خود چه توشه‌ای دارد و در این فرستاده‌های خود دقت کند و خدا به آن عملی که انسان انجام می‌دهد آگاه است و تقوا موجب می‌شود که انسان خود و خدا را فراموش نکند.

حجت‌الاسلام مرادبیگی با اشاره به حرکت خصمانه دشمن و پارلمان اروپا در صدور قطعنامه و قرار دادن سپاه عزیز در لیست سازمان‌های تروریستی، افزود: سپاه پاره تن ملت و برگرفته از انقلاب اسلامی و از نهاد انقلاب برخواسته شده است و سپاه فقط یک نهاد نظامی نیست، یک تشکیلات فرهنگی و سازندگی است و کار‌های بزرگی در حوزه سازندگی، محرومیت‌زدایی و آبرسانی به روستا‌ها در کشور انجام داده است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهید حاج قاسم تربیت یافته مکتب سپاه است و ایشان خط مقدم مبارزه با ترویسم بود، گفت: اگر حاج قاسم نبود تشکیلات داعش از بین نمی‌رفت در حالی‌که دشمن داعش را تشکیل داد و نتوانستند آن‌را کنترل کند.

امام جمعه موقت ایلام با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در خط مقدم اغتشاشات بودند و نیروی مقتدر و مظلوم انتظامی و سپاه ایستادند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم مقابله با بحران‌هایی که دشمنان نظام و انقلاب ایجاد کرده‌اند، بوده است و سپاه پاسداران عزیز است و خداند متعال عزیزترش می‌گرداند و سپاه پاسداران امید مستضعفان و مظلومان جهان است.

وی با بیان اینکه همراهی مردم با دولت مایه ناراحتی دشمن شده است تصریح کرد: دولت انقلابی مایه خشم دشمن شده است چرا که این دولت با تفکر انقلابی و حرکت جهادی با همسایگان ارتباط برقرار کرده و صادرات و تجارت با کشور‌های همسایه را دنبال کرد.

امام جمعه موقت ایلام با تأکید بر اینکه یکی از مسائلی که می‌تواند بازار را کنترل کند این است که نظارت بر بازار افزایش یابد، اظهار کرد: مردم از دولت و نظام حمایت می‌کنند و خواسته آنان از دولت این است که به معیشت مردم توجه و گرانی‌ها و تورم کنترل شود.

حجت‌الاسلام مرادبیگی در پایان با تقدیر از استاندار ایلام برای سفر‌های درون استانی، گفت: سفر به شهرستان‌ها و دیدار با مردم یک حرکت انقلابی و میدانی برای رفع و شناخت محرومیت‌ها است که بسیار مؤثر خواهد بود و این ارتباط مسئولان با مردم امیدبخش است.

انتهای پیام
captcha