راه‌یابی گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی دختران گلستانی به مرحله نهایی مسابقات کشوری
کد خبر: 4116101
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

راه‌یابی گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی دختران گلستانی به مرحله نهایی مسابقات کشوری

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان از راه‌یابی گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی دختران گلستان به مرحله نهایی مسابقات کشوری خبر داد.

گروه تواشیح و مدیحه سرایی دختران دارالقرآن المجید شهرستان گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان محمد لطفی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان از راه‌یابی گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی دختران گلستان به مرحله نهایی مسابقات کشوری خبر داد. 

لطفی افزود: از بین گروه‌های فعال در دارالقرآن‌های استان، گروه دختران تسنیم از دارالقرآن المجید شهر گرگان با کسب امتیاز لازم در مرحله استانی به مرحله مقدماتی مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی معرفی شده و در بین گروه‌های منتخب، موفق به راهیابی به مرحله نهایی مسابقات شدند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به تشکیل گروه‌های همخوانی و مدیحه‌سرایی به‌عنوان بخشی از فعالیت‌هایی که در دارالقرآن‌ها صورت می‌پذیرد، گفت: مرحله نهایی مسابقات کشوری در بهمن‌ماه امسال و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور ۱۵ گروه در بخش پسران و ۱۳ گروه در بخش دختران در استان خوزستان و شهر دزفول برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha