تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآنی دانشگاه پیام‌نور
کد خبر: 4117980
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآنی دانشگاه پیام‌نور

زمان ثبت‌نام برای حضور در جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام‌نور تا 15 بهمن‌ماه تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور

به گزارش ایکنا، ثبت‌نام برای حضور در بیست و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور از اواخر آبان‌ماه امسال آغاز شده و بر اساس برنامه اعلام شده تا پایان آذرماه ادامه داشت اما این مهلت در دو نوبت تمدید شده است.

بر همین اساس و با توجه به درخواست مراکز دانشگاهی و دانشجویان این دانشگاه، مهلت ثبت‌نام و ارسال اثر در نوبت اول تا پایان دی‌ماه و در نوبت دوم نیز تا 15 بهمن‌ماه تمدید شده است.

بیست و ششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود. بر اساس برنامه اعلام شده مرحله استانی این جشنواره در اسفندماه برپا خواهد شد. همچنین برنامه‌ریزی شده است تا مرحله کشوری نیز در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار شود.

جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور در 9 بخش و 40 رشته برگزار می‌شود. از جمله بخش‌های این جشنواره باید به بخش‌های آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری و رسانه، هنری، ادبی، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه و نوآفرینی اشاره کرد.

یادآور می‌شود، برگزیدگان این جشنواره در مرحله کشوری، به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که سال آینده به میزبانی دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود، راه می‌‌یابند.

انتهای پیام
captcha