پیروزی انقلاب ثمره حلقه‌های اتصال ارتش با روحانیت و مرجعیت است + صوت
کد خبر: 4118409
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
امیرسرتیپ حیدری:

پیروزی انقلاب ثمره حلقه‌های اتصال ارتش با روحانیت و مرجعیت است + صوت

فرمانده نزاجا با اشاره به اینکه شهید سپهبد صیاد شیرازی از مصادیق رویش‌های انقلابی ارتش در دوران حاکمیت طاغوت بودند، اظهار کرد: نیروی مسلح زمان طاغوت، نیرویی بود که کشورهای غربی به ویژه آمریکایی‌ها بر آن در تمام شئون چه از لحاظ روانی، چه از لحاظ تسلیحاتی و چه تجهیزاتی کار کرده بودند، اما آنها غافل از این بودند که تنها توانستند سران ارتش طاغوت را وابسته و وابسته‌تر کنند، اما بدنه آن ارتش با اسلام، قرآن و مرجعیت ارتباط مستقیم برقرار کرده است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتشامیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش ج.ا.ا در گفت‌وگو با ایکنا ضمن تبریک چهل و چهارمین طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: اگر حلقه‌های اتصال ارتش به امام بزرگوار در ارتش پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نبود و بدنه ارتش با روحانیت و مرجعیت اینگونه ارتباط نمی‌داشتند، شاید می‌توان گفت انقلاب به این زودی به موفقیت نمی‌رسید و به ثمر نمی‌نشست هر چند پیروزی انقلاب، وعده الهی بوده است.

حضور فعال نیروی زمینی در تمام میدان‌ها

وی با تأکید بر اینکه نیروی مسلح زمان طاغوت، نیرویی بود که کشورهای غربی به ویژه آمریکایی‌ها بر آن در تمام شئون چه از لحاظ روانی، چه از لحاظ تسلیحاتی و چه تجهیزاتی کار کرده بودند، افزود: اما آنها غافل از این بودند که تنها توانستند سران ارتش طاغوت را وابسته و وابسته‌تر کنند، اما بدنه آن ارتش با اسلام، قرآن و مرجعیت ارتباط مستقیم برقرار کرده است.

حیدری اضافه کرد: چنانکه افراد شاخص در ارتش طی ایام طاغوت وجود داشتند که توانستند در دوره ستم‌شاهی و طاغوت واقعاً ارتباط بدنه ارتش را با روحانیت، مرجعیت و مردم انقلابی و مسلمان برقرار کنند. شهید سپهبد صیاد شیرازی از مصادیق رویش‌های انقلابی ارتش در دوران حاکمیت طاغوت بودند که ایشان و همکارانشان بدنه مسلمان و خداجوی ارتش طاغوت را با مرجعیت و امامین انقلاب حفظ کردند.

امیرفرماندهی نزاجا با اشاره به حماسه‌آفرینی نیروی هوایی ارتش در سخت‌ترین روزهای پیروزی انقلاب و اعلام وفاداری هوانیروز نیروی زمینی ارتش در آن ایام مبارزه تأکید کرد: پیوستن هوانیروز نیروی زمینی به انقلابیون و به رهبری امام انقلاب، کمر طاغوت را شکست و طاغوت را سرنگون کرد.

کد

حیدری گفت: امروز الحمدلله نیروی زمینی در تمام میدان‌ها حضور فعال داشته است؛ از بحث حضور در مرزهای کشور (به منظور برقراری امنیت پایدار با  استقرار 11 تیپ در تمامی مرزهای غرب و شمال غرب تا جنوب شرق و شمال شرق کشور و نه اینکه خطری موجودیت نظام را تهدید می‌کند) به منظور آمادگی رزمی نیروها و اشراف اطلاعاتی در مرزها تا بحث مردم‌یاری‌ها.

خودکافی و خودکفایی در مؤلفه‌های 23گانه

وی با تأکید بر پیشقدم‌ بودن نیروی زمینی در تمامی عرصه‌ها چون سیل، زلزله و... اظهار کرد: این حضور به گونه‌ای بوده است که موجبات تحسین رهبر معظم انقلاب را فراهم آورده است و انصافاً ایشان به نیروی زمینی به دلیل یاری کردن مردم در شرایط بحرانی چون کرونا، سیل و زلزله تحسین کردند.

امیرفرماندهی نزاجا اضافه کرد: در کرونا 12 هزار کادر پزشکی در اختیار مردم قرار گرفته شد و هفت بیمارستان برای جامعه پزشکی ساختیم و به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها تقدیم کردیم. در بحث‌های دیگر چون آمادگی رزمی، همواره نیروی زمینی در تراز سایر نیروها مقام بالاتری را دارد؛ شاید به این دلیل که توانستیم در 23 مؤلفه دفاعی به خودکفایی برسیم.

وی تأکید کرد: امروزه در چرخه دفاع در تمام مؤلفه‌های 23 گانه که در نیروی زمینی نیاز است، خودکافی و خودکفا هستیم و به یاری خداوند وابسته به هیچ قدرتی نیستم.

خدشه‌ای در حرکت صعودی انقلاب ایجاد نشده

حیدری در پایان درباره آگاهی و بصیرت ملت در خنثی‌سازی آشوب‌های اخیر دشمنان بیان کرد: ملت و امت ما، انقلابی و بصیر هستند و همواره با بصیرت در محور رهبر معظم انقلاب حرکت کرده و می‌کنند و تا زمانی که این مردم وفادار، بزرگوار و ولایی در صحنه هستند، هیچ قدرتی در بیش از چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی نتوانسته خدشه‌ای در حرکت صعودی انقلاب ایجاد کند و در آینده نیز حتما به یاری باریتعالی نخواهند توانست، چراکه ملت ما، ملتی انقلابی و بصیر هستند که همواره در صحنه حاضرند و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا بوده، هست و خواهد بود.

انتهای پیام
captcha