بیمارستان میامی خدمتی ارزشمند به زائران امام رضا (ع) است
کد خبر: 4119589
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

بیمارستان میامی خدمتی ارزشمند به زائران امام رضا (ع) است

استاندار سمنان بابیان اینکه افتتاح بیمارستان میامی گامی برای خدمات رسانی به زائران است، گفت: ۱۰۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر برای بیمارستان میامی هزینه شد.

بیمارستان میامی خدمتی ارزشمند به زائران امام رضا (ع) است

به گزارش ایکنا از سمنان، سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان، صبح امروز، 15 بهمن، در حاشیه افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) میامی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه موضوع تکمیل و افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) میامی یکی از دغدغه‌های جدی در حوزه این شهرستان بوده گفت: برای خروج از محرومیت فراهم کردن زیرساخت‌ها امری ضروری است لذا این افتتاح نیز در راستای همین هدف صورت گرفته است.

وی ادامه داد: میامی یکی از شهرستان‌های پر حادثه در زمینه تصادفات جاده‌ای است، که این ظرفیت موجب می‌شود تا اگر مسافر یا زائری به درمان نیاز داشت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مراکز درمانی و بیمارستانی برسد.

استاندار سمنان یکی از دغدغه‌های میامی و روستاهای بخش کالپوش را موضوع درمانی برشمرد و افزود: این بیمارستان دارای بخش مراقبت‌های ویژه آی. سی. یو و سی. سی. یو و اتاق عمل است که ظرفیت ارزشمندی برای کاهش هزینه‌های رفت و آمد است.

هاشمی با اشاره به اینکه وجود بیمارستان مجهز به حوزه گردشگری نیز کمک می‌کند، یادآور شد: کمک به درمان مسافران از یک سو و از سوی دیگر ماندگاری و استفاده از خدمات مسافری این شهر ظرفیتی است که می‌تواند رونق اقتصادی را برای این شهرستان به همراه داشته باشد.

به گفته وی؛ با توجه به اهمیت موضوع بیمارستان میامی از سفر رئیس جمهور به استان اعتباری برای بهره‌برداری از آن منظور شد که ۱۰۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهور برای این طرح هزینه شده است.

انتهای پیام
captcha