فعالیت‌های قرآنی بعد از پیروزی انقلاب روند روبه‌رشدی دارد
کد خبر: 4119626
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵

فعالیت‌های قرآنی بعد از پیروزی انقلاب روند روبه‌رشدی دارد

امام‌جمعه میاندوآب گفت: فعالیت‌های قرآنی کشورمان بعد از اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، در مسیر روبه رشدی قرار گرفت.

فعالیت‌های قرآنی بعد از پیروزی انقلاب روند روبه‌رشدی داردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب، امروز 15  بهمن در همایش بزرگ رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی که در مصلی بزرگ امام‌خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، گفت: فعالیت‌های قرآنی بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی روند روبه‌رشدی طی کرده است، که این موضوع در بین کشورهای مسلمان مایه غرور و افتخار است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شاهد بودیم، انقلاب شرایطی را ایجاد کرد، که ظرفیت‌های دین مبین اسلام برای حل مشکلات مختلف به فعلیت درآید، اما این مهم به اندازه کافی صورت نگرفته است، گفت: این آیین آسمانی برای حل کردن همه مشکلات جامعه نسخه‌های قابل اجرایی دارد، که باید تلاش کنیم، به اندازه توان‌مان از آنها بهره ببریم.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه، امروز خوشبختانه در نشر و گسترش معارف اسلامی با محوریت قرآن کریم گام‌های قابل توجهی برداشته‌ایم،  ادامه داد: رسانه‌های سمعی و بصری قرآن‌محور، پژوهش‌ها و دانشنامه‌های قرآنی، هنرهای قرآنی، فعالیت در فضای مجازی و ... نشان می‌دهد، رویش عظیمی در این عرصه شکل می‌گیرد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده ضمن اینکه فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به اقشار مختلف مردم تبریک گفت، اضافه کرد: این انقلاب به واسطه یک فرد روحانی وارسته و آشنا به علوم قرآنی به پیروزی رسیده است، همه این سال‌ها با الهام از قرآن کریم درراستای حمایت از مستضعفان و ایستادگی مقابل مستکبران گام برمی‌داریم.

انتهای پیام
captcha