آیین تجلیل از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در سلماس برگزار شد
کد خبر: 4119639
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵

آیین تجلیل از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در سلماس برگزار شد

آیین تجلیل از آمرین به معروف و ناهیان از منکر با حضور فعالان فرهنگی، امام جمعه و فرمانده سپاه در سلماس برگزار شد.

آیین تجلیل از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در سلماس برگزار شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم طباطبایی، امام‌جمعه سلماس، امروز 15 بهمن در آیین تجلیل از آمرین به معروف و ناهیان از منکر که با حضور خواهران بسیجی در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت گروه‌های فعال در مباحث اجتماعی، گفت: روش‌های فرهنگی، دینی و متنوع با استفاده از رویکردهای تبیینی و روانشناسی باید در مسیر فعالیت به‌کار گرفته شود، مسئولین هم در کمک به احیای این فریضه مهم احساس تکلیف کنند.

وی با بیان اینکه، در اجرای برنامه‌های فرهنگی بایستی برآوردهای صحیح و علمی از واقعیت موجود و اهداف پیش‌رو ترسیم و تهیه شود، سپس به سمت اقدامات اجرایی قدم برداریم، اضافه کرد: نوآوری و اجرای طرح‌های خلاقانه برای جذب مخاطب در تمام کارهای فرهنگی اهمیت بالایی دارد.

امام‌جمعه سلماس خاطرنشان کرد: مدیران فرهنگی در سطح جامعه با بهره‌گیری از ابتکارعمل می‌توانند مسیر اجرای فرایض مهم و اساسی در اجتماع را هموار کنند.

حجت‌الاسلام طباطبایی ادامه داد: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را به‌عنوان یکی از فروع دین مبین اسلام پیوسته با مفاهیم و تعابیر مناسب باید در جامعه نهادینه کنیم، تا تاثیرگذاری مناسبی داشته باشد.

 وی با معرفی کتاب‌هایی از جمله «ترگل» و «یک ون شبهه» برای حاضرین، مطالعه علمی در مباحث اجتماعی و فرهنگی را اصل مهمی برای همه فعالین این عرصه دانست، گفت: بالا بردن سطح آگاهی و آشنایی به مقتضیات زمان باعث می‌شود، در هر مسئولیتی که هستیم، به بهترین شکل ایفای نقش کنیم.

انتهای پیام
captcha