اعلام برنامه محافل قرآنی دهه فجر در شاهین‌شهر
کد خبر: 4119752
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

اعلام برنامه محافل قرآنی دهه فجر در شاهین‌شهر

‌برنامه‌های‌ محافل انس با قرآن به مناسبت دهه فجر در شاهین‌شهر و میمه اعلام شد.

محفل انس با قرآنبه گزارش ایکنا، ویژه‌برنامه‌های‌ محافل انس با قرآن به مناسبت دهه فجر در ایام ماه رجب و شعبان در شاهین‌شهر و میمه اعلام شد. اولین محفل در مسجد فاطمیه واقع در چهارراه عطار 12 بهمن‌ماه و دومین محفل ویژه معتکفان در مسجد جامع واقع در چهارراه حافظ برگزار شد.

سومین محفل نیز امروز، 16 بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد قمر بنی هاشم به نشانی خیابان مخابرات، فرعی 8 شرقی، ویژه معتکفان برپا می‌شود.

مؤسسه مهد قرآن به نشانی خیابان فردوسی، فرعی 4 شرقی، پلاک 73 نیز میزبان محفلی است که 17 بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد. چهارمین محفل نیز در مسجد امیرالمؤمنین(ع) در تاریخ سه‌شنبه، 18 بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا به نشانی خیابان گلدیس، فاز 1 برپا می‌شود.

محفل قرآنی چهارشنبه، 19 بهمن‌ماه نیز در مسجدالکریم به نشانی محله شهید رادانی‌پور، خیابان شهید همت، بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود. محفل 20 بهمن‌ماه نیز در مسجد صاحب‌الزمان(عج) به نشانی خیابان گلدیس، فاز 5 برپا خواهد شد، میزبانی آخرین محفل نیز برعهده مسجد امام هادی(ع) واقع در محله مسکن مهر، خیابان اردیبهشت، جنب آتش‌نشانی است و در تاریخ 21 بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha