بچه‌های مسجد آسمان تهران را نورافشانی می‌کنند
کد خبر: 4120690
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

بچه‌های مسجد آسمان تهران را نورافشانی می‌کنند

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با همکاری بسیج مسجد و محله و همچنین مشارکت مردم، آسمان تهران را نورافشانی می‌کنند.

بچه‌های مسجد آسمان تهران را نورافشانی می‌کنند

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما، در جریان شکل‌گیری انقلاب اسلامی، جریان‌های مختلف مردمی همواره برای ابراز علاقه به این نهضت و شادمانی از تحقق این پیروزی بزرگ فعالیت‌های مختلفی را در سطح محلات و مساجد داشتند که از جمله آنها می‌توان به آذین‌بندی‌ها و نورافشانی‌ آسمان اشاره کرد.

در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با همکاری بسیج مساجد و محلات؛ اقدام به نورافشانی می‌کنند تا از این رهگذرعلاوه بر تجدید خاطره برای نسل انقلاب، نسل جوان و به ویژه دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها نیز بتوانند با فضای سرور و شادمانی مردم در آن ساله‌ها آشنا شوند.

در این راستا شب 22 بهمن ماه در اقدامی هماهنگ، بچه‌های مسجد با همراهی بسیج و اهل محل، علاوه بر سر دادن بانگ الله اکبر، آسمان محله را نورافشانی می کنند که این برنامه در مساجد استان تهران، به ویژه مساجد مناطق محروم، برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام
captcha