نشست مشترک اتاق اصناف با مسئولان اماکن نیروی انتظامی بابل برگزار شد
کد خبر: 4124536
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

نشست مشترک اتاق اصناف با مسئولان اماکن نیروی انتظامی بابل برگزار شد

نشست مشترک مسئولان اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بابل برگزار شد.

نشست امر به معروفبه گزارش ایکنا از مازندران، نشست مشترک مسئولان اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بابل برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان بابل، روز گذشته، ششم اسفندماه با حضور رئیس و نائب رئیس اول اتاق اصناف، رؤسای اتحادیه‌های صنفی، رئیس اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، اعضای هیئت امنای پاساژهای شهرستان بابل در سالن اجتماعات برج اصناف برگزار شد.

صادقی، رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن تبریک ایام شعبانیه، رعایت عفاف و حجاب در تمام اماکن عمومی، ادارات و بازار را ضروری دانست و گفت: شهدای زیادی خونشان را نثار کردند تا قوانین اسلامی از جمله عفاف و حجاب در کشورمان اجرایی شود.

وی افزود: خوشبختانه بازاریان شریف شهرستان بابل تاکنون برای رعایت شئونات اسلامی از جمله حجاب، همکاری خوبی داشته و دارند، تمام تلاش مسئولان اتاق این است تا عفاف و حجاب در واحدهای صنفی به نحو احسن اجرایی شود.

صادقی تصریح کرد: انتظار ما از مسئولان این است که اجرای قوانین حجاب تنها مختص به بازار نباشد، بلکه در تمام اماکن عمومی این قوانین به اجرا در آید.

سرهنگ روحی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بابل، ضمن تشکر از همکاری خوب اتاق اصناف و بازاریان شریف شهرستان بابل برای رعایت عفاف و حجاب در واحدهای صنفی، گفت: از شما عزیزان و فعالان بازاری درخواست دارم که با ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، زمینه را برای تداوم همکاری متقابل برای رعایت بیشتر حجاب در واحدهای صنفی فراهم کنید.

سرگرد نژاد قلی، رئیس اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان بابل نیز ضمن تشکر از همکاری خوب مسئولان اتاق اصناف این شهرستان خطاب به اعضای حاضر در نشست گفت: تمام سعی و تلاش ما بر این است که آسیبی به صنوف وارد نشود. انتظار ما این است  که صنوف، حجاب را در واحدهای صنفی رعایت کنند. همه باید مدیریت کنیم تا شئونات اسلامی در واحد‌های صنفی اجرا و رعایت شود.

وی افزود: بنده وقتی مسئولیت اماکن عمومی را عهده‌دار شدم، تلاش کردم تا همکاری اماکن عمومی با مسئولان اتاق بیشتر از گذشته شود چون اعتقاد داریم تنها با تعامل می‌توانیم خواسته‌های به‌حق بازاریان شریف را برآورده سازیم.

سرگرد نژاد قلی تصریح کرد: هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل همکاری تنگاتنگی با نیروی انتظامی و اماکن عمومی داشته و دارند بنده صمیمانه از همکاری خوب این عزیزان تشکر می نمایم .

رئیس اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان بابل با بیان اینکه خوشبختانه صنوف شهرستان بابل همکاری بسیار خوبی با نیروی انتظامی و اماکن عمومی داشته و دارند خاطرنشان کرد: در نشستی  که به منظور بررسی عفاف و حجاب درواحدهای صنفی شهرستان بابل برگزار شده بود به ضرس قاطع اعلام کردم در شهرستان بابل یک واحد صنفی کشف حجاب نکرده است و این از افتخارات بازاریان شریف این شهرستان است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در بازدیدی که به اتفاق مسئولان حاضر در همان نشست از واحدهای صنفی شهرستان بابل داشتیم نظر بنده برای همه به اثبات رسید و همه از همکاری خوب بازاریان شریف این شهرستان سپاسگزار بودند.

سرگرد نژادقلی گفت: به زعم بنده، این دستاورد مهم فقط در سایه همکاری خوب مسئولان اتاق اصناف با نیروی انتظامی به ثمرنشست. ما ضمن قدردانی از تعامل عالی مسئولان اتاق، این نوید را می‌دهیم تا این تعامل و همکاری بیشتر از گذشته شود.

رئیس اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان بابل در پایان  ادامه داد: همه باید همت کنیم تا بازاریان شریف شهرستان بابل متضرر نشوند بنده از همه بازاریان این شهرستان به‌خاطر همکاری صمیمانه‌شان تشکر می‌کنم، امیدواریم در سایه این همکاری، مشکلات بازاریان کاهش و رفع شود.

در ادامه نشست رؤسای اتحادیه های صنفی، اعضای هیئت امنای پاساژهای شهرستان بابل ضمن بیان نکته نظراتشان درباره رعایت حجاب در واحدهای صنفی، از مسئولان خواستند در این شرایط سخت و رکود موجود در بازار، با بازاریان همکاری بیشتری داشته باشند.

مسئولان اتاق اصناف، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و اماکن عمومی به سؤالات رؤسای اتحادیه‌های صنفی، هیئت امنای پاساژهای شهرستان بابل درباره نحوه حمایت نیروی انتظامی از بازاریان و نحوه همکاری اماکن عمومی و ستاد امر به معروف با هیات امنای پاساژها پاسخ دادند.

در پایان، حاضران در نشست ضمن تشکر از تعامل خوب بازاریان شریف شهرستان بابل، رعایت شئونات اسلامی و عفاف و حجاب در اماکن عمومی، ادارات و بازاری ضروری دانستند و از هیئت امنای پاساژهای این شهرستان خواستند تا نظارت بیشتری از واحدهای صنفی مستقر در پاساژها داشته باشند.

انتهای پیام
captcha