راه‌اندازی ۲۰ موکب «مهدی‌یاور» در محلات قشم
کد خبر: 4126697
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

راه‌اندازی ۲۰ موکب «مهدی‌یاور» در محلات قشم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم گفت: هم‌زمان با فرارسیدن میلاد مهدی موعود(عج) ۲۰ موکب مهدی‌یاور در محلات شهرستان قشم راه‌اندازی می‌شود.

حجت الاسلام غلامی رئیس تبلیغات اسلامی قشم

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام احمد غلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم، امروز، 16 اسفندماه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در مسئله مهدویت دو موضوع مطرح بوده که موضوع اول شناخت امام زمان(عج) و موضوع دوم شناخت نسبت به اهداف و آرمان‌های ایشان است.

وی با اشاره به اینکه شناخت آرمان‌ها، ایده‌ها و اهداف امام عصر(عج) جهت پیاده‌سازی آن در جامعه اسلامی بسیار ضروری است، تصریح کرد: این امر طبیعی است که ظهور حضرت مهدی(عج) در راستای تشکیل حکومت دینی، گسترش عدل و داد، آشنا کردن مردم باخدا و رساندن آنان به کمال است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه مردم و مسئولان طی کردن این مسیر است، افزود: کسانی که دم از امام عصر (عج) می‌زنند باید به این مسئله باور داشته باشند و در جهت اهداف و آرمان‌های ایشان گام بردارند.

وی با بیان اینکه هم‌زمان با فرارسیدن میلاد مهدی موعود (عج) ۲۰ موکب با رویکرد «مهدی یاور» در محلات قشم راه‌اندازی می‌شود، اضافه کرد: اقلام مورد نیاز جهت راه‌اندازی این مواکب با همکاری تبلیغات اسلامی قشم و شهرداری این شهر تهیه شده است که به پذیرایی از عاشقان مهدی موعود (عج)، تبلیغ چهره به چهره، جهاد تبیین و … می‌پردازند.

غلامی در پایان یادآور شد: برنامه دیگری که برای نیمه شعبان در نظر گرفته شده، معرفی و تجلیل از بهترین مهدی‌یاور در قالب مسابقه است بدین‌صورت که از بین محلات آذین‌شده در شب نیمه شعبان، ۱۰ محله و همچنین موکب برتر را انتخاب و جوایز اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha