جشنواره «جوانان برتر ایران زمین» در ایلام برگزار شد
کد خبر: 4126702
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

جشنواره «جوانان برتر ایران زمین» در ایلام برگزار شد

جشنواره «جوانان برتر ایران زمین» با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، امروز، ۱۶ اسفندماه در سالن جلسات هتل زاگرس ایلام برگزار شد.

محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در مراسم تجلیل از جوانانبه گزارش ایکنا از ایلام، محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در جشنواره تجلیل از جوانان برتر استان که امروز، ۱۶ اسفندماه در سالن جلسات هتل زاگرس ایلام برگزار شد، با تبریک به این جوانان اظهار کرد: این جوانان در بخش‌های مختلف منشأ اثر بوده‌ و توانسته‌اند عنوان جوان برتر را کسب کنند.

وی بر ضرورت معرفی جوانان موفق به‌عنوان الگو، افزود: طبیعتاً الگو‌ها در حوزه‌های مختلف اثر خود را بر روی سایر جوان‌ها به‌عنوان پیشرو و کسانی که در خط مقدم این حوزه حرکت کردند خواهند گذاشت.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: جوان سرشار از انرژی، پتانسیل، خلاقیت و نوآوری است و هر جامعه‌ای که به‌عنوان جامعه‌ جوان تلقی می‌شود در واقع از یک پتانسیل و یک ظرفیت عظیمی برخوردار است که می‌تواند با اتکا به این ظرفیت و پتانسیل در حوزه‌های مختلف پیشرفت داشته باشد و باید قدر این ظرفیت‌ها را بدانیم.

حسنی افزود: یکی از نگرانی‌های ما برای آینده پیری جمعیت و از دست رفتن این فرصت بسیار گرانبها است و مسئولان و دولت‌مردان، نخبگان، متولیان در حوزه‌ جوانان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که از این ظرفیت و پتانسیل به‌صورت حداکثری استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: جوانی جمعیت یک از مؤلفه‌های پیشرفت و توسعه‌ کشور ما است و امیدواریم با حمایت و هدایت و پشتیبانی از جوانان و تبدیل این ظرفیت‌ها در حوزه‌ عملیاتی و بالفعل کردن آن‌ها شاهد بهره‌وری بیشتری از جوان‌ها باشیم.

در ادامه محمدرضا تردست، معاون امور جوانان ورزش و جوانان استان ایلام نیز اظهار کرد: فعالیت در ۱۲ سرفصل شامل قرآن و عترت، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی، فرهنگ و هنر، بسیج ورزشکاران، حوزه‌های علم و فناوری، دانش بنیان و برخی حوزه‌های دیگر معیار و ملاک اصلی انتخاب جوان برتر بوده است.

انتهای پیام
captcha