پرداخت ۷۶۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان ایلامی
کد خبر: 4126790
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

پرداخت ۷۶۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان ایلامی

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد ایلام از پرداخت بیش از ۷۶۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان این استان خبر داد.

تسهیلات قرض الحسنهبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، یدالله حیدرنژاد، مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد ایلام بیان کرد: این میزان تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای امسال تاکنون به بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر از مراجعین و نیازمندان استان پرداخت شده اند.

وی بیشتر موارد پرداختی را در زمینه‌های کارگشایی، حمایتی، خرید لوازم خانگی و رفع مشکلات ضروری نیازمندان عنوان کرد و گفت: در این زمینه ۴۴۸ میلیارد ریال به بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ متقاضی نیازمند پرداخت شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ایلام پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال را یکی دیگر از موارد پرداختی این صندوق عنوان کرد و گفت: به همین منظور امسال بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال قرض‌الحسنه اشتغال به حدود ۷۰۰ نفر از متقاضیان شغل پرداخت شده است.

حیدرنژاد ادامه داد: مابقی تسهیلات پرداختی در زمینه ساخت و تعمیرات مسکن، هزینه‌های تحصیلی دانشجویان و دانش‌آموزان و هزینه‌های درمانی بوده که به بیش از ۶۷۰ نفر متقاضی پرداخت شده است.

وی همچنین گفت: از طریق تعامل و هم‌افزایی با بانک‌های قرض‌الحسنه مهر و رسالت ایلام نیز امسال ۱۹۰ میلیارد ریال قرض‌الحسنه در زمینه حمایتی، اشتغال و مسکن به بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفر از متقاضیانی که از طرف کمیته امداد معرفی شده‌اند، پرداخت شده است.

انتهای پیام
captcha