دیدار فرماندهان حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله(ص) با نماینده ولی‌فقیه در مازندران
کد خبر: 4128170
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷

دیدار فرماندهان حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله(ص) با نماینده ولی‌فقیه در مازندران

نشست فرماندهان حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله(ص) ساری به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج مصلی امام خمینی(ره) با حضور آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران برگزار شد.

نشست فرماندهان حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله (ص) با نماینده ولی فقیه درمازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، نشست فرماندهان حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله(ص) ساری، شامگاه ۲۲ اسفند به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج مصلی امام خمینی(ره) با حضور آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران و امام جمعه مرکز استان برگزار شد.

آیت‌الله لائینی در این نشست، ضمن تقدیر از تلاش‌های جامعه بسیجیان در حفظ و دفاع از امنیت، بسیج را باطل‌السحر مشکلات دانست و گفت: صدور تفکر بسیجی به کشورهای منطقه، دفاع از حرم و مرزها را رقم زده است.

وی افزود: افق دید بسیج جهانی است، در شأن بسیج نیست که معطل امکانات اولیه باشد، باید فکری به حال وضعیت زندگی بسیجیان کنیم، شما ببینید که استکبار چگونه به نیروهای خود می‌رسد، البته خطر برای بسیجیان آنجا جدی است که ما انگیزه‌های الهی خودمان را از دست بدهیم.

آیت‌الله لائینی با تأکید بر لزوم تقویت تفکر بسیجی در جامعه تصریح کرد: عموم مردم در پایگاه‌های بسیج حضور پیدا کنند، همه باید عضو بسیج شویم، نیروهای بسیج باید در کنار هم باشند، حضور پرشور در میدان‌ها مهم است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تأکید بر لزوم ترویج تفکر بسیجی و ایجاد پایگاه‌های بسیج در ادارات و نهادها، خاطرنشان کرد: مدیریتی که تفکر بسیجی نداشته باشد اصلاً نباید مدیریت کند.

انتهای پیام
captcha