دورهمی سالانه استادان و قاریان قرآن در شهرری
کد خبر: 4128717
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴

دورهمی سالانه استادان و قاریان قرآن در شهرری

دورهمی سالانه استادان و قاریان قرآن در آخرین جمعه سال در شهرری برگزار شد.

به گزارش ایکنا، دورهمی سالانه استادان و قاریان قرآن کریم در آخرین جمعه سال طبق سنوات گذشته در شهرری، صبح امروز در مسجد شیخ صدوق آغاز شد و ساعت ۱۳ خاتمه یافت. شروع جلسه، تلاوت حجت‌الاسلام موسوی‌درچه‌ای از سوره مبارکه سبأ بود و سپس تعدادی از قاریان ممتاز نوجوان و جوان به تلاوت پرداختند.

در ادامه این مراسم محمدحسن موحدی، قاری ممتاز کشور آیاتی از سوره رعد را تلاوت کرد و پس از آن سعید عبدی قاری برگزیده جشنواره تلاوت‌های مجلسی آیاتی از سوره‌های اسراء و شمس را تلاوت کرد.

مجتبی محمدبیگی نیز آیاتی از سوره روم را تلاوت کرد و پس از آن تلاوت قاری بین‌المللی احمد ابوالقاسمی از سوره تغابن، گرما‌بخش این محفل بود.


بیشتر بخوانید؛

گردهمایی سالیانه مجمع قاریان شهرری


سخنرانی محمدرضا صلحجو استاد پیشکسوت قرآن کریم بخش دیگری از این مراسم بود. پس از آن حمیدرضا احمدی وفا، قاری بین‌المللی، آیاتی چند از سوره‌های مبارکه شوری و قارعه را تلاوت کرد.

دورهمی سالانه استادان و قاریان قرآن در شهرری

خاطره‌گویی شیرین استادان قرآنی بخش دیگری از این مراسم بود. خاتمه این مجلس نیز با مدیحه‌سرایی ذاکر اهل‌بیت حاج‌محمدرضا غلامرضازاده همراه بود.

گرفتن عکس یادگاری دسته‌جمعی و سپس اقامه نماز جماعت به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین درچه‌ای و در پایان صرف نهار پایان‌بخش این محفل قرآنی بود.

انتهای پیام
captcha