تقارن 2 بهار و الگویی برای بالندگی روحی و معنوی + فیلم
کد خبر: 4128907
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

تقارن 2 بهار و الگویی برای بالندگی روحی و معنوی + فیلم

پیشکسوت قرآنی کشورمان در پیامی نوروزی گفت: بهار طبیعت با تمام زیبایی‌هایش می‌تواند الگویی برای بالندگی معنوی و روحی ما باشد. امسال که این بهار با ماه مبارک رمضان مقارن شده این بالندگی معنوی و روحی بیشتر فراهم شده است.

تقارن 2 بهار و الگویی برای بالندگی روحی و معنوی + فیلم
به گزارش ایکنا، محمدرضا صلحجو، پیشکسوت قرآنی کشورمان در پیامی ویدئویی حلول سال نو و فرارسیدن بهار قرآن و تقارن این دو مناسبت با یکدیگر را به ملت ایران و عموم مسلمانان جهان تبریک گفت. متن و فیلم این پیام در ادامه می‌آید؛
 
«بسم الله الرحمین الرحیم
خدمت هموطنان عزیز، ایرانیان گرامی در هر جای دنیا که هستند عید باستانی نوروز را تبریک می‌گویم و تقارن این عید با عید رمضان و بهار قرآن را خدمت همه عزیزانِ متدین و علاقه‌مندان به ایران و اسلام تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم روزهای خوشی در پیش داشته باشید.
بزرگان دین به ما گفتند هر چیزی بهاری دارد و بهار قرآن رمضان است. بهار طبیعت به خاطر تمام زیبایی‌ها و شکوفایی‌هایی که دارد می‌تواند الگویی برای بالندگی معنوی و روحی ما باشد، امسال که این بهار با ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است، مقارن شده است این بالندگی معنوی و روحی بیشتر فراهم شده است. این تقارن را به فال نیک می‌گیریم.
ان‌شاءالله در این فصل زیبا و با آشنایی هر چه بیشتر با مکتب انسان‌ساز قرآن کریم از همه معارف دینی و آنچه موجب سعادت بشر می‌شود بهره کافی را ببریم.
اگر با دیده عبرت به آموزه‌های قرآن نگاه کنیم می‌توانیم زندگی سعادتمندانه در دنیا و رستگاری در آخرت را برای خودمان فراهم کنیم. امیدوارم همه شما هموطنان عزیز در این فصل زیبا مشمول رحمت خدای مهربان شوید و با دعای خیر خود برای رفع مشکلات از جامعه مسلمین و کشور عزیز خودمان دعا کنید.
کشور ما موطنی بسیار عزیز با سابقه تمدنی بسیار والاست و حیف است با غفلت و با کینه‌توزی‌های دشمنان آلوده شود و مردم عزیز ما که می‌توانند زندگی خوشبختی داشته باشند با مشکلات روبرو شوند.
ان‌شاءالله با همه همت دست به دست هم دهیم و مشکلات را رفع کنیم و با دعا از درگاه خداوند متعال بخواهیم او هم به ما کمک کند تا بتوانیم سرزمینی زیبا و توأم با خوشبختی و رستگاری داشته باشیم.»
 
 
انتهای پیام
captcha