برگزاری برنامه اذان‌گاهی و تلاوت قرآن در حسینیه هدایت
کد خبر: 4130134
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

برگزاری برنامه اذان‌گاهی و تلاوت قرآن در حسینیه هدایت

حسینیه هدایت تهران طبق روال هرساله خود، برنامه اذان‌گاهی و تلاوت قرآن را همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در نوبت ظهر برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، حسینیه هدایت تهران طبق روال هرساله خود، برنامه اذان‌گاهی و تلاوت قرآن را همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در نوبت ظهر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان، مفسر قرآن و تلاوت قاریان مطرح بین‌المللی و کشوری برگزار می‌کند.

طی این مراسم، قاری مدعو هنگام وقت شرعی اذان ظهر به وقت تهران، به اجرای اذان می‌پردازد و سپس نماز جماعت، اقامه و پیش از آغاز سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان، برنامه تلاوت قرآن انجام می‌شود.

اجرای این برنامه با مهدی قبادی از فعالان قرآنی کشور است. بر همین اساس در روز‌های اول تا پنجم ماه مبارک رمضان ابراهیم فلاح تبسم‌چهره، حجت‌الاسلام یوسف‌وند، سیدمحمدجواد درچه‌ای، احمد ابوالقاسمی و مهدی غلام‌نژاد به تلاوت پرداخته‌اند.

همچنین به ترتیب از فردا سه‌شنبه تا جمعه قاریانی ازجمله محمدحسن موحدی، محمدامین نبی‌لو، امین پویا و مهدی غلام‌نژاد به تلاوت خواهند پرداخت. این برنامه ویژه عموم است و تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

حسینیه هدایت در میدان قیام، خیابان ری، کوی شهید رقیب‌دوست قرار دارد.

انتهای پیام
captcha