افزایش دوبرابری جوایز هفدهمین مسابقات «سفیر مهربانی»
کد خبر: 4131592
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
بادپا خبر داد:

افزایش دوبرابری جوایز هفدهمین مسابقات «سفیر مهربانی»

مسئول فنی هفدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» از افزایش دوبرابری جوایز این دوره نسبت به دوره گذشته خبر داد.

افزایش دوبرابری جوایز هفدهمین مسابقات «سفیر مهربانی»محمد بادپا، مسئول فنی هفدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: در راستای ایجاد زمینه‌های تشویقی برای حضور حداکثری در این دوره و بنابر تدابیر اندیشیده شده به منظور ایجاد بستری برای جذب جوانان، جوایز این دوره نسبت به دوره قبل دو برابر شده است.

وی با اشاره به اینکه فراخوان این دوره همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان اعلام شد، ادامه داد: بازه زمانی ثبت‌نام تا شنبه 19 فروردین‌ (مصادف با 17 رمضان‌المبارک) است. این مسابقات در بخش آقایان در سه گروه پایین ۱۷ سال و در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل، بین ۱۷ تا ۵۰ سال در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل و بخش پیشکسوتان (۵۰ سال به بالا) در رشته قرائت تحقیق و نیز در بخش بانوان صرفاً در رشته مفاهیم سوره مبارکه یاسین برگزار می‌شود.

بادپا تصریح کرد: علاقه‌مندان رشته قرائت باید پس از ضبط قطعه تعیین شده، فایل خود را همراه با مشخصات از طریق ایتا و بله به شماره ۰۹۳۶۱۰۹۵۱۶۱ و متقاضیان رشته حفظ نیز مشخصات خود را برای ثبت‌نام در رشته حفظ به همان شماره ارسال کنند.

مسئول فنی مسابقات سفیر مهربانی اضافه کرد: مراحله مقدماتی و نیمه نهایی این دوره طی بازه زمانی 19 تا 27 فروردین (مصادف با 17 تا 25 رمضان) به صورت غیر حضوری و مرحله نهایی نیز طی 30 و 31 فروردین(مصادف با 28 و 29 رمضان) به صورت حضوری در امامزاده پنج تن لویزان با قضاوت داوران بین‌المللی و ملی برپا می‌شود.

بادپا یادآور شد: مسابقات سفیر مهربانی یادواره ابوالشهید استاد مرحوم «علی اربابی» است که پس از درگذشت ایشان از سوی شاگردان وی و در رأس آن استاد حسن ربیعیان با حضور گسترده شرکت‌کنندگان از سراسر کشور در ماه ضیافت خدا برگزار می‌شود.

داوطلبان برای اطلاع از آخرین اخبار، اطلاعیه‌ها و ساعت و تاریخ دقیق مراحل مختلف این دوره در کانال ایتا به نشانی e۵tanlavizan، عضو شوند.

انتهای پیام
captcha