برگزاری مسابقات قرآنی دانش‌آموزان کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4133319
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

برگزاری مسابقات قرآنی دانش‌آموزان کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری مسابقات استانی قرآنی دانش‌آموزان استان کهگیلویه‌وبویراحمد هفته اول اردیبهشت‌ماه به میزبانی شهرستان بویراحمد خبر داد.

نشست هماهنگی برگزاری مسابقات قرآن استان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حسنعلی عزت‌خواه، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 22 فروردین‌ماه در نشست هماهنگی برگزاری مسابقات قرآن، گفت: برگزاری و راه‌اندازی کاروان قرآنی در سطح شهر و کلاس‌های تقویتی برای منتخبان مرحله استانی از اولویت‌های اداره قرآن، عترت و نماز است.

وی افزود: مسابقات استانی قرآنی با شرکت ۲۷۰ دانش‌آموز به میزبانی شهرستان بویراحمد از هفته اول اردیبهشت در یاسوج آغاز می‌شود.

همچنین، شهرام قشقایی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز گفت: در همه زمینه‌ها و فرآیند‌های حوزه پرورشی به ویژه در زمینه مسابقات قرآنی و فرهنگی اقدامات موثری در آموزش و پرورش انجام شده و یا در حال انجام است.

همچنین، حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان نیز گفت: باتوجه به برگزاری مسابقات به‌صورت گسترده، مقرر شده مسابقات استانی قرآنی دانش‌آموزان در دو مرحله برگزار شود.

وی با بیان اینکه رشته‌های آوایی در هفته اول اردیبهشت‌ماه و بلافاصله بعد از رشته‌های پژوهشی برگزار می‌شود، تصریح کرد: محافل قرآنی در مدارس استان در حال برگزاری است که مورد استقبال بی نظیر دانش‌آموزان قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha