مساله فلسطین نقطه عطف مشترک تمام مسلمانان جهان است
کد خبر: 4133979
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

مساله فلسطین نقطه عطف مشترک تمام مسلمانان جهان است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: مساله فلسطین به یک نقطه عطف مشترک بین تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان تبدیل شده و علمای شیعه و مقام معظم رهبری به پشتوانه مردم فهیم به مبارزه با اسرائیل پرداخته‌اند.

سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ره) ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، امروز، ۲۵ فروردین‌ماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، به مناسبت روز جهانی قدس درمصلی امام خمینی (ره) ایلام، اظهار کرد: مساله فلسطین به یک نقطه عطف مشترک بین تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان شده و علمای شیعه و مقام معظم رهبری به پشتوانه مردم فهیم بدون هیچ ترس و واهمه‌ای به مبارزه با اسرائیل و حامیان این رژیم کودک کش پرداخته‌اند.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس فقط متعلق به فلسطین نیست بلکه این روز در بطن اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب دلگرمی و قوت محور مقاومت و همه مسلمانان مظلوم و ستمدیده است.

شاکرمی گفت: رژیم منحوس اسرائیل در شرایط بسیار شکننده‌ای قرار دارد و دچار مشکلات سیاسی و اقتصادی اساسی شده است و در آینده نزدیک شاهد تحولات بسیار بزرگی در منطقه خواهیم بود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: کشور‌های استعمارگر برای نفوذ در منطقه خاورمیانه و چپاول منابع زیرزمینی و نفت، یهودیان را از سراسر دنیا جمع کردند و رژیم جعلی صهیونیستی را در فلسطین و کانون کشور‌های مسلمان منطقه تاسیس کردند.

سردار شاکرمی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در مراسمات دینی و مذهبی بهترین پشتوانه برای نیروی انتظامی است تا طی برنامه‌ای مدون با مظاهر بدحجابی و تباهی در جامعه مبارزه کند و منکرات از جامعه ریشه کن شود.

وی افزود: علمای شیعه پرچمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند و مقاومت علمای شیعی در این مسیر موجب ورود علمای اهل سنت دیگر کشور‌های مسلمان برای جهاد با رژیم صهیونیستی شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: سقوط رژیم پهلوی در داخل، محو کامل اسرائیل در منطقه خاورمیانه و مبارزه با استکبار جهانی در سطح بین المللی بیانگر نگاه ژرف امام راحل در مبارزات خود بود و هم‌اکنون نیز مقام معظم رهبری ادامه دهنده همان مسیر روشن امام راحل هستند.

وی با بیان اینکه اسرائیل انتقام واقعه خیالی هلوکاست و ماجرای دروغین کوره‌های انسان سوزی یهودی آلمان و هیتلر را از مسلمانان می‌گیرد، تاکید کرد: باید مردم و نسل‌های آینده بدون هیچ تحریفی از تاریخ منطقه و جهان اسلام و دنیای سلطه و نقشه‌های شوم غرب برای نابودی اسلام آگاه باشند و هدف و ماهیت اصلی مبارزه با جهان سلطه را بدانند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام دامه داد: یکی از جنایات سازمان ملل تشکیل کشور اسرائیل و رای قاطع کشور‌ها به تشکیل این رژیم بود و منطقه خاورمیانه با حضور اسرائیل دستخوش حوادث و اتفاقات زیادی شد، اما مبارزه برای آزادسازی قدس شریف قاطعانه و با گفتمان نوین امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha