تقدیر مسئولان خراسان‌جنوبی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 4134027
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

تقدیر مسئولان خراسان‌جنوبی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

مسئولان ارشد خراسان‌جنوبی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

استاندار خراسان جنوبی و نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از دفتر نماینده ولی فقيه در خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با صدور پیامی از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

درود بر شما مردم شریف و بزرگوار استان مؤمن خیز و انقلابی خراسان جنوبی؛ سلام و درود خدا بر شما باد که در روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان، دعوت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) را اجابت فرمودید و با زبان روزه حضوری گرم و شورآفرین را در راهپیمایی روز جهانی قدس خلق نمودید و بار دیگر، عزت و سربلندی انقلاب اسلامی ایران و مسلمانان بیدار جهان را فریاد برآوردید و قدرت و شکوه این ملت را به جهان نشان دادید.

اینجانب ضمن عرض تبریک به جهت این حضور پرشکوه، از حضور دشمن‌شکن شما مردم ولایتمدار استان و همچنین تمامی دست‌اندرکاران برنامه‌ریزی و اجرای این راهپیمایی بزرگ اعم از نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، صدا و سیما و اصحاب رسانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امید است تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان و در پیروی از فرمایشات معظم له تا رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

پیام تقدیر و تشکر جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی نیز از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"راهپیمایی روز قدس حقیقتاً یک پدیده‌ منحصربه‌فرد است... پیام رونق و شکوفایی بیشتر راهپیمایی روز قدس در کشورهای مختلف این است که با وجود تبلیغات بیگانگان، نزدیکی و هم‌ جهتی ملت‌های مسلمان با ملت ایران بیشتر شده است". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی ) 

بار دیگر در سایه عنایات ذات اقدس حضرت حق جلت عظمته و با بصیرت، ذکاوت و احساس تکلیف شما مردم همیشه همراه آرمان های نظام ، روز قدس، این جهانی ترین میراث گرانسنگ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه)، به عرصه ای زیبا و باشکوه از همبستگی علیه تجاوز و تعدی اشغالگران صهیونیستی و اعلان حمایت جهانی از فلسطین قهرمان تبدیل شد.

این حضور ماندگار و تاریخی ملت روزه‌ دار ایران اسلامی و دیگر پیروان ادیان توحیدی در اقصی نقاط جهان ، حول محور مسجد الاقصی این نخستین قبله‌ گاه مسلمانان جهان و در راهپیمایی روز جهانی قدس، درخور تحسین است.

حضور جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی که همانا سربازان مکتب سیدالشهدای مقاومت ، سجاده نشین مسلخ عشق سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می باشند، جلوه های زیبایی از حضور قلب‌های هدایت شده در مسیر حق طلبی و آزادیخواهی را به تصویر کشیده و در تاریخ ماندگار کرده است. 

اینجانب بر خود لازم می دانم این بصیرت و زمان شناسی همه اقشار و گروه‌های مردم، خانواده های گرانقدر شهدا، ایثارگران جان برکف، روحانیت معزز و به ویژه اهالی محترم رسانه که در انعکاس این همه شکوه و هیمنه حضور در صحنه مردم، نقشی بسزا دارند، را قدر دانسته و این لبیک گفتن بموقع به ندای یگانه رهبر جهان اسلام (حفظه الله) در دعوت از همه آزادیخواهان به همراهی با مظلوم ترین و ستم دیده ترین ملت تاریخ را می ستایم و توفیق و سربلندی مسلمانان را در همه نقاط دنیا از حضرت احدیت مسئلت دارم. 

انتهای پیام
captcha