انجام جهاد تبیین با شناسایی شبهات دانش‌آموزان و پاسخگویی به آن‌ها
کد خبر: 4134386
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳

انجام جهاد تبیین با شناسایی شبهات دانش‌آموزان و پاسخگویی به آن‌ها

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: در بحث جهاد تبیین که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، شناسایی شبهات دانش‌آموزان و پاسخگویی به آن‌ها مهم‌ترین مسئله است.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، ۲۶ فروردین در دیدار با مدیران تابعه آموزش و پرورش استان اظهار کرد: آموزش و پرورش توجه به نیازهای مخاطبان را در اولویت قرار دهد و نیازسنجی و مخاطب‌شناسی نباید در برنامه‌ریزی‌های آتی مورد غفلت قرار گیرد.

وی افزود: در مباحث تعلیم و تربیت مسائل زیادی مطرح است که اگر اولویت بندی درست نباشد موفق نخواهیم بود.

امام‌جمعه ارومیه، در بحث جهاد تبیین که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است شناسایی شبهات دانش‌آموزان و پاسخگویی به آن‌ها مهم‌ترین مسئله است.

وی با بیان اهمیت و جایگاه دانشگاه فرهنگیان در تربیت نسل معلمان آینده گفت: دانشگاه فرهنگیان در بحث‌های تربیتی و پرورشی اصل و بنیان است و در هدفگذاری‌ها اگر بتوانید در زمینه آموزش‌های زیربنایی برای معلمان گام بردارید مطلوب است چرا که دانشگاه سرچشمه تربیت است.

حجت‌الاسلام قریشی اضافه کرد: در مطالبه سرانه آموزشی باید همه امکانات را پای کار آورد و نباید از داشته‌ها غفلت شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه کار جهادی نباید شامل روزمرگی شود، ادامه داد: اقدام جهادی باید تغییر و تحول را به همراه داشته باشد.

وی اظهار کرد: بخشی وسیع از تعلیم و تعلم در دستان معلمان است و نباید از فرصت‌های تعلیم و تربیتی غفلت کرد.

حجت‌الاسلام قریشی یادآور شد: نباید با کاهلی انتظار موفقیت داشت و باید شبانه‌روزی تلاش کرد. اگر مسئولان شبانه‌روز دنبال مسائل فرهنگی نباشند، به‌نظر دغدغه‌ای ندارند.

امام‌جمعه ارومیه تأکید کرد: باید در مسیر آموزش تلاش مضاعف شود و تغییر تحول و ایده‌های جدید برای این کار نیاز است.

انتهای پیام
captcha