سردار حجازی یکی‌ از غیورترین مردان عصر کنونی بود
کد خبر: 4135769
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

سردار حجازی یکی‌ از غیورترین مردان عصر کنونی بود

امام‌جمعه مهاباد گفت: سردار حجازی به معنای واقعی کلمه شجاع بوده و یکی از غیورترین مردان عصر کنونی محسوب می‌شد.

سردار حجازی یکی‌ از غیورترین مردان عصر کنونی بودبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌جمعه مهاباد، روز گذشته 31 فروردین، در یادواره شهید سردار حجازی که در سالن اجتماعات طلائیه این شهرستان برگزار شد، گفت: شهید حجازی در راه خدمت به اسلام از چیزی و کسی هراس نداشت.

وی با بیان اینکه، ما ملت بزرگ ایران اسلامی باور داریم، ایشان یکی از غیورترین، نترس‌ترین و شجاع‌ترین مردان عصر کنونی بود، خاطرنشان کرد: شهید حجازی در جرگه بزرگ‌مردانی است، که ثابت کرد، در راه خدمت به اسلام و مسلمانان از هیچ چیزی هراس ندارد و به شهادت عشق می ورزد.

امام‌جمعه مهاباد با بیان اینکه، سردار حجازی و امثال ایشان، به غیر از تامین امنیت کشور عزیزمان، اهداف و آرمان‌های دیگری داشتند، گفت: آنها برای حفظ وحدت جهان اسلام، تقویت ‌پایه‌های مقاومت در مسیر مقابله با استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و مبارزه با دشمنان اسلام قدم‌های محکم و بزرگی برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه هر کجا نیاز به حضور، مجاهدت، عرق ریختن و خون دادن بود، سردار حجازی حضور داشت، گفت: چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن، سردار حجازی حضور پررنگ و تاثیرگذار در صحنه‌های مختلف داشت.

ماموستا امامی با بیان اینکه، شخصیت شهید حجازی چه برای نیروهای مردمی، چه برای مسئولان مجاهد و پا به کار انقلابی می‌تواند الگو قرار گیرد، اضافه کرد: ایشان تا آخرین لحظه روحیه ولایتمداری خود را حفظ کرد، نسبت به امامین انقلاب ارادتی خالصانه ولی توام با بینش و آگاهی داشت.

انتهای پیام
captcha