اجرای طرح «اردوی راهیان پیشرفت» در کردستان
کد خبر: 4136597
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

اجرای طرح «اردوی راهیان پیشرفت» در کردستان

رئیس جهاددانشگاهی کردستان از اجرای طرح «اردوی راهیان پیشرفت» در کردستان خبر داد و گفت: جهاددانشگاهی کردستان به عنوان دبیرخانه «اردوی راهیان پیشرفت» پیگیری اجرای این طرح را برعهده دارد.

اکبر اسدی رئیس جهاددانشگاهی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی کردستان در نشست هماهنگی اجرای طرح «اردوی راهیان پیشرفت» که با حضور دستگاه‌های اجرایی استان امروز، ششم اردیبهشت در جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد، گفت: طرح راهیان پیشرفت در راستای شناخت پیشرفت، توانمندی‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش امید به آینده بین جوانان و نوجوانان کشور دانست و افزود: این طرح با هدف آشنایی نسل جوان و آینده‌سازان ایران اسلامی با دستاوردهای ارزشمند عرصه‌های صنعتی و تولیدی اجرا خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: پیشرفت باعث افزایش شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی بین دانشجویان و دانش‌آموزان می‌شود لذا این طرح درصدد است تا دستاوردها و پیشرفت‌های استان کردستان در بخش‌های مختلف را بیشتر به دانشجویان و دانش‌آموزان بشناساند.

وی با اشاره به اینکه هر دانشجو می‌تواند یک الگوی پیشرفت باشد، ادامه داد: جوانان و نوجوانان ما با خودباوری و خوداتکایی در بخش‌های صنعتی و تولیدی به توانمندی‌های دست یافته‌اند که قابل تأمل و تقدیر است اما این موفقیت‌ها به جامعه انتقال داده نشده است که در راستای اجرای این طرح می‌توان سایر دانشجویان و دانش‌آموزان را با این دستاوردها آشنا کرد.

انتهای پیام
captcha